11 листопада на засіданні виконавчого комітету ЛМР затвердили схему розміщення рекламних засобів на території Львова. Відповідно до неї, у місті зменшать на 55% кількість рекламних площин.
Ухвалена схема стала результатом спільних напрацювань найбільших операторів рекламного ринку, КП «Адміністративно-технічне управління» та департаменту економічного розвитку ЛМР.
«Упродовж року ми напрацьовували домовленості і ті заходи, які дозволять нам зменшити істотно розміщення зовнішньої реклами у Львові. Відтак сьогодні ми затверджуємо схему розміщення рекламних засобів, згідно з якою передбачений демонтаж 55% рекламних площин (зокрема, розміром 3х6 м і більше). Також ми маємо намір загалом зменшити розмір самих площин до 01.07.2024 року до євроформату – не більше 7,5 м2.
Таким чином з 1966 найбільших рекламних конструкцій в нас залишиться близько 860, які до середини 2024 року замінять на євроформат. Відповідно, 1080 буде демонтовано взагалі. До слова, станом на сьогодні близько 280 цих конструкцій ми вже демонтували», – розповіла керівниця департаменту економічного розвитку Ірина Кулинич.
Також рішення виконкому передбачає, що у разі протермінування орендарями конструкцій оплати за понад 3 місяці дозволи будуть анульовувати, а конструкції – демонтовувати.
У майбутньому подібне рішення планують застосувати і для приєднаних громад.