Про економіку

У листопаді на “гарячу” лінію Львівського обласного контактного центру найчастіше зверталися щодо транспорту та ремонту доріг

Як розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник, у попередньому місяці найбільше мешканці зверталися на “гарячу” лінію області щодо транспорту, а також стану дорожнього покриття.

Окрім того, жителі скеровували свої запити з приводу вирішення проблемних питань у сфері комунального господарства.

“Набравши короткий номер “112”, громадянин може не лише отримати допомогу екстрених служб, а й звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади. Усі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації”, – зазначив Тарас Роп’яник.

Зазначимо, що  упродовж жовтня  працівники служби “112” опрацювали 8 тисяч 356 звернень мешканців Львівської області.

Коли мешканець Львівщини звертається на “112”, оператор цієї служби, залежно від тематики звернення, з’єднує заявника (методом трансферу) з відповідними екстреними службами: “101”, “102”, “103”, “104” або з “гарячою” лінією області.

Так, з загальної кількості звернень за листопад 123 було скеровано на екстрену службу “101”, 1453  звернення – на “102”, 1103  звернення – на “103”, 173 звернення – на “104”, 5504 звернення – на «Гарячу лінію області».

Із прийнятих дзвінків за листопад 3401 заявнику надали відповіді, ще 712 звернень  перебуває на розгляді.

Нагадаємо, що “гаряча” лінія області працює цілодобово.

Христина Дмитрик

Голос Сокальщини на GoogleNews