Завтра на «Арені Львів» розпочинається 22 Міжнародна виставка «ТурЕКСПО» в межах Львівського міжнародного форуму індустрії туризму та гостинності. Захід триватиме упродовж 19-21 жовтня.
Його учасниками будуть представники понад 70 фірм із Литви, Польщі та багатьох регіонів України.
Отже, на Форумі заплановані презентації нових туристичних продуктів, цікавих туристичних маршрутів та брендів, сучасних технологій у сфері гостинності.
У межах «ТурЕКСПО» відбудеться 15 Спеціалізована виставка «Готельний та ресторанний бізнес», 4 Форум Центрів туристичної інформації. Однією з головних подій буде панельна дискусія «Туризм 21-22. Нові тренди та можливості» за участю провідних фахівців ДАРТ та відомих спікерів.
На виставці розмістять стенд Львівської області, де презентують можливості курортів та фермерських господарств, які відкриті для туристів.
Другий день виставки буде присвячений Форуму готелярів та рестораторів із ключовою темою «2021-2022: Еволюція Індустрії Гостинності!»: Які висновки треба зробити у 2021 році та що планувати на 2022?».
Участь у відкритті й головній панельній дискусії виставки візьме Віталій Загайний, заступник голови Львівської ОДА, а також Мар`яна Олеськів, голова Державного агентства розвитку туризму (ДАРТ), Олег Немчінов, міністр Кабінету міністрів України, Андрій Москаленко, перший заступник міського голови Львова, представники Вінницької, Івано-Франківської ОДА й генконсульства Польщі у Львові.
«ТурЕКСПО» організовують за підтримки Львівської обласної державної адміністрації, Львівської обласної ради, Львівської міської ради, Львівського конференц-бюро та Державного агентства розвитку туризму України.
Форум відбуватиметься із врахуванням посилених карантинних заходів, що ввійшли в дію у Львівській області з 18 листопада.
Довідково:
Мета Форуму – створення дієвого майданчика для обговорення та дискусій широкими колами фахівців питань розвитку внутрішнього туризму, формування конкурентоспроможного туристичного продукту, вдосконалення туристичної інфраструктури, впровадження сучасних інформаційних технологій, розвитку сфери гостинності територіальних громад та їх брендування.