Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Антикорупційний сервіс «Пульс» доступний клієнтам податкової та митниці

Сервіс «Пульс», який пропонує Міністерство доходів і зборів України, гарантує негайне реагування та вирішення проблем у спілкуванні з митниками та податківцями.

Функціонування сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів України ініційовано міністром Олександром Клименком задля подолання корупційних явищ у податковій і митній службах.

Скористатися цим сучасним сервісом можуть платники податків та суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності, котрі мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем чи умисно створюють перешкоди у спілкуванні. Якщо клієнт податкової чи митниці потерпає від неякісного обслуговування, або некоректного ставлення, то інтерактивна лінія Міндоходів теж стане в нагоді.

Ефективність цього сервісу для платників податків та суб'єктів ЗЕД – беззаперечна і випробувана протягом більш як року діяльності «Пульсу податкової».

Нагадаємо, головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.

Звернення на «Пульс» Міністерства доходів і зборів України опрацьовуватимуться протягом однієї доби. Фахівці Міністерства доходів і зборів України не тільки приймають скарги громадян, а й повідомляють заявникам про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.

Отож, якщо у Вас виникають певні труднощі у спілкуванні з податковою чи митницею, телефонуйте за номером «Пульсу» (044) 2840007. Лінія працює цілодобово.

ДПІ у Сокальському районі Львівської області ДПС.

Exit mobile version