Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

У відділенні “Приватбанку” в Сокалі неможливо було зняти гроші з банкомату

Кожному з нас, мабуть, доводилось користуватися послугами банків. Хтось через банківські відділення оплачував житловокомунальні послуги, дехто скористався кредитом на меблі чи нерухомість, інші люди обмінюють валюту. Спектр послуг зростає з року в рік. Чимало людей отримують в банках пенсії, соціальну допомогу, заробітну плату. Більшість з клієнтів обслуговуються по банківських картках. Це зручно, бо людина в будьякий час і у будьякому місці, де є банкомат, може зняти готівку з своєї карточки.

Я теж отримую заробітну плату на картку "Приватбанку". Банкоматів цього банку в Сокалі, та й в інших містах теж, вистачає, тому проблем не виникало. Була задоволена, бо не потрібно стояти в черзі до каси банку, де чимало людей, а гроші знімала в банкоматі, коли була потреба.
Ввечері, повертаючись з роботи, вирішила перевірити, скільки грошей у мене залишилося на картці. Попрямувала до найближчого банкомату, який знаходиться навпроти міської ради. Банкомат працював, світилось повідомлення "Вставте картку!". Я виконала все за інструкцією, ввела пінкод, аж тут раптом на екрані висвітлюється: "В банкоматі відсутнє відеоспостереження. Для продовження роботи банкомату необхідно відновити відеоспостереження". Мене це дуже здивувало, адже я, як клієнт банку, хотіла скористатись послугами банкомату, а до різних спостережень, які ведуться банком, мені немає діла. Крім того, як я можу вплинути на відновлення спостереження, це ж робота працівників банку, які повинні за цим стежити. Повідомлення не зникало протягом 35 хвилин і в кінцевому результаті мою картку банкомат вилучив.

Довелось прямувати в центральне відділення "Приватбанку". Однак на годиннику було уже 17:20 год, час обслуговування клієнтів закінчувався.

Я пояснила ситуацію охоронцю, запитала, коли можна звернутись за карточкою. Він ввічливо відповів, щоб звернулась у відділення за карточкою через три дні. Люди, які стояли поруч, усміхнулися, мовляв, за 10 хвилин ви уже треті, кому цей банкомат не віддав картки. Мене дивує ситуація: банкомат несправний, то чому ж не висить інформація про його несправність, щоб клієнти не втрачали карток, а йшли за грошима до іншого банкомату? Чому його ніхто не ремонтує?

Далі ситуація була ще цікавішою. Коли я через три дні звернулась у відділення "Приватбанку" за карточкою, майже годину вистояла у довжелезній черзі, виявилося, що картки немає. На запитання, коли ж мені врештірешт її повернуть, працівниця відповіла: коли в банкоматі навпроти міської ради закінчаться гроші, працівники будуть заправляти банкомат купюрами, от тоді й дістануть звідти картку, відправлять до Львова, складуть акт і тільки тоді вона надійде у відділення. А коли в тому банкоматі закінчаться гроші, ніхто не знає.

Виходить, що через проблеми в банківському обслуговуванні, клієнт має весь час, поки пройдуть усі необхідні процедури, виживати без грошей. А що, коли б банкомат забрав картку в одинокої матері, для якої соціальна допомога  єдине джерело доходу. На які гроші жінка має годувати немовля, адже поломкою банкомата воно ситим не буде? Чому ж клієнти повинні оббивати пороги "Приватбанку" через банківські несправності? І не я одна, бо такі випадки непоодинокі. Як жити 10-14 днів людині, яка залишилася без грошей? Може відповіді на ці питання дадуть уповноважені на те працівники банку?

Ольга РОМАНЮК.

Exit mobile version