Поради

Переваги преміум-банкінгу в UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Майже кожен банк пропонує своїм клієнтам преміальні продукти, наприклад картки чи рахунки, що надають доступ до нових можливостей та привілеїв. Умови обслуговування у кожного різні, а тому пропонуємо сьогодні разом дізнатися, які преміальні переваги від співпраці з UKRSIBBANK BNP Paribas Group отримує користувач.

Персональний менеджер

Кожному, хто оформляє преміальну картку в UKRSIBBANK BNP Paribas Group, надається допомога персонального менеджера. Клієнт отримує:

  • пріоритетну обробку дзвінків;
  • визначення зручного часу для зустрічі;
  • пріоритетне обслуговування без черг;
  • експерту оцінку платіжних інструментів;
  • контактну особу, яка повідомляє про всі акції, зміни та події у банку;
  • допомогу у виборі надійних засобів накопичення, збереження та страхування коштів;
  • професійного фінансового радника з особистих і бізнесових потреб.

Premium banking в UKRSIBBANK BNP Paribas Group — це окремі зони обслуговування та відсутність черг, швидка та професійна допомога, доступ до спеціальних пропозицій та особливі привілеї від Mastercard і Visa.

Преміум-пропозиції та пакети

Банк надає пакетні пропозиції для преміум-клієнтів, серед них Black Edition та All Inclusive De Luxe. Ці пакети поєднують усі преміальні сервіси — персональний менеджер, консьєрж-сервіс, виділені лінії техпідтримки, додаткові картки та вигідні умови обслуговування. Це зручно для тих, хто шукає комплексного рішення без додаткових дій.

Крім цього, клієнти отримують доступ до додаткових карток для членів своєї сім’ї, компенсацій в разі затримки рейсу чи втрати багажу, безкоштовного відкриття рахунку в цінних паперах, програм лояльності та ексклюзивних пропозицій. Преміальний пакет охоплює не лише стандартні фінансові потреби, а й відкриває доступ до привілеїв у повсякденному житті, подорожах та бізнес-процесах.

Якісне обслуговування

Користувачам доступна виділена лінія підтримки з цілодобовими консультаціями, безкоштовними дзвінками в межах України та послугою «Call back» (коли банк телефонує клієнту за власний кошт) за кордоном. Ба більше, установа надає окремі зони для обслуговування преміум-клієнтів, безкоштовний Wi-Fi та ароматну каву для зручних переговорів, допомогу у відділеннях без черг, лаунж-зони, де можна займатися своїми справами з комфортом, а також кімнати переговорів з 9:00 до 17:00 з понеділка по п’ятницю.

Консьєрж-сервіс

Ця послуга у рамках преміального обслуговування діє цілодобово (24/7) і безкоштовно для власників карток типу Mastercard Platinum, Mastercard World Black Edition і Mastercard World Elite, а також Visa Platinum, Visa Signature та Visa Infinite. Тут менеджери систем допомагають у бронюванні ресторанів і квитків, організації подорожей, а також розв’язанні побутових чи ділових питань. Це — економія часу та уникнення зайвого клопоту.