
У Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася Літня кореєзнавча школа, що об’єднала освітян з усієї України.
Ця подія зібрала науковців, істориків, методистів та педагогів, які є учасниками проєкту «Розуміння Кореї 2025» та переможцями конкурсу на кращу розробку уроку з історії та культури Республіки Корея. Також були присутні фіналісти Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Історія».
Протягом трьох днів учасники слухали лекції провідних науковців про місце історії Кореї в контексті реформування шкільної історичної освіти в Україні. Обговорювали можливості українських електронних освітніх ресурсів для викладання історії та культури Кореї, а також тематику корейської культурної хвилі й цінностей сучасного світу.
Особливий інтерес викликали презентації методичних доробок учителів-практиків з різних областей України. «Літня кореєзнавча школа стала не лише інтелектуальним майданчиком для обміну ідеями, а й прикладом успішної міжкультурної комунікації та освітньої дипломатії. Педагоги не лише отримали нові знання, а й надихнулися на створення інноваційних практик, планування спільних проєктів і пошук нових форм міжпредметної інтеграції. Відчуття професійної єдності, обмін досвідом та осмислення важливості вивчення історії – головні здобутки Літньої кореєзнавчої школи», – зазначив директор Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Павло Хобзей.