Про освіту

Які мовленнєві порушення найчастіше трапляються у дітей дошкільного віку

На базі Ванівського НВК «ЗШ І-ІІ ст.-дитячий садок» відбулося засідання проблемного методичного об’єднання для вихователів старших груп з теми «Порушення мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного віку».

Керівник ПМО, вчитель-логопед Сокальського закладу дошкільної освіти №1 Маріанна Рогальська розповіла, які мовленнєві порушення найчастіше трапляються у дітей дошкільного віку, у чому вони виявляються, які можуть мати наслідки для психічного розвитку дитини та для її навчання у школі, як запобігти їхньому виникненню і що необхідно зробити для їхнього своєчасного подолання та провела майстер-клас із слухачами.

Учасники методичного об’єднання мали можливість переглянути цікаві артикуляційні вправи, дихальні вправи, ігри на розвиток дрібної моторики рук, які проводила з дітьми старшого віку вихователь Лілія Чабак.

мовні порушення у дітей

Методист Сокальського районного методичного кабінету Ірина Шукатка наголосила на роботі з батьками. Коли дитина приходить у школу, мовленнєва готовність є вагомим фактором успішної адаптації та засвоєння навчальної програми, тому ще в дошкільному віці потрібно приділяти увагу виявленню проблеми та, за наявності порушення, її корекції.

Голос Сокальщини на GoogleNews