У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та запровадженням карантину, Яворівський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) ПФУ повідомляє про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами Веб-порталу Пенсійного фонду:
- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (пропозицію тощо);
- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
!Водночас повідомляємо про те, що для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати до Яворівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) ГУ Пенсійного фонду України у Львівській області за номерами:
(259) 2-11-00;
(259) 2-14-01.
81000 Львівська обл. Яворівський район м. Яворів, вул. Маковея, 50
jvrv@lv.pfu.gov.ua
Пенсійний фонд України закликає громадян України бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці «Що треба знати про новий коронавірус?»:
https://covid19.com.ua/#rec165642605