Цікаво знати

Про порядок подання звітності в електронній формі в Пенсійний фонд

Впровадження системи подання звітів в електронній формі з використанням ЕЦП Пенсійний фонд України розпочав у 2008 році. За допомогою цієї системи можливо подати звіти з будьякого куточку країни або, навіть, світу, де є підключення до мережі Інтернет. Широке використання в повсякденній роботі Фонду нових прогресивних інформаційних технологій відповідає вимогам сьогодення, сприяє підвищенню оперативності та якості роботи.

Для виключення можливості підробки електронних документів та накладання на них підпису керівника підприємства використовується електронно – цифровий підпис (ЕЦП). Згідно з законами України саме такий підпис надає електронним документам юридичної сили та дозволяє не роздруковувати паперовий варіант звіту.

Станом на 1 червня 2011 року в управлінні Пенсійного фонду України в Сокальському районі до подання звітності в електронному вигляді з використанням ключів ЕЦП залучено вже 63 страхувальника. Саме зараз, з початком щомісячної звітності до відділу персоніфікованого обліку, ці страхувальники відчули значні переваги такої форми звітності.

Переваги здачі звітності в електронній формі для бухгалтера та керівника підприємства: – скорочення часу підготовки звітів приблизно в 34 рази; – зменшення кількості помилок в звіті, такий звіт складається відповідно до діючих вимог, як наслідок, виключається можливість нарахування більшості штрафних санкцій; – подання звітності без черги, не відвідуючи територіальні органи ПФУ; – немає необхідності в підтвердженні даних електронних звітів у паперовому вигляді; – відсутня потреба самостійно відслідковувати всі поточні зміни законодавства у формах звітності;

– можливість надавати звіт з 9 до 22 години.

Щоб здавати звіти в електронній формі страхувальнику необхідно зробити три кроки:

– страхувальник, який виявив бажання надавати звіти в електронній формі, листом довільної форми інформує про це управління Пенсійного фонду України в районі, місті або районі у місті, де він зареєстрований як платник страхових внесків. Для забезпечення коректності формування та обліку електронного звіту страхувальник мусить перевірити свої реєстраційні дані, а саме: назву, код ЄДРПОУ та код реєстрації в Пенсійному фонді України.

– Придбати 3 електронні цифрові ключі (для підпису посадових осіб – директора, головного бухгалтера, для цифрової печатки підприємства) у одному з центрів сертифікації ключів. (Для підприємцівфізичних осіб – 1 ключ.)

– Укласти договір на обслуговування у системі подання електронних звітів з Інформаційним центром персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України (типовий договір розміщено на сайті центру обробки електронних звітів http://www.spov.com.ua).

Більш детальну інформацію про Систему подання електронних звітів платники можуть отримати у спеціалістів управління Пенсійного фонду України в Сокальському районі за адресою: м.Сокаль, вул. Героїв УПА,11, або за тел. 73085, 73072, чи на сайті Інформаційного центру персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України http://www.spov.com.ua

Наталія МИГАЛЬ, начальник відділу персоніфікованого обліку інформаційних систем та мереж.

Голос Сокальщини на GoogleNews