Сьогодні, коли конкурентне середовище досягла свого максимуму і сайти (зокрема, комерційного характеру) потребують нових способах просування, комплексна розкрутка сайтів є однією з найбільш затребуваних. Це безпрограшний варіант, який, на відміну від SEO-просування, націленого вивести сайт на перші позиції пошукової видачі, допомагає працювати на імідж і впізнанність компанії. Саме тому більшість професійних розробників і веб-агентство Імпульс Дизайн в тому числі рекомендують молодим компаніям, а також тим, хто хоче поборотися за своє місце під сонцем, замовити комплексний маркетинг. Що з себе являє ця послуга поговоримо далі.
Комплексне просування в Інтернеті: що це і що включає в себе послуга
Виходячи з назви, комплексна розкрутка включає в себе ряд робіт, націлених не лише на просування сайту і, як результат, розвиток бізнесу, а й позиціонування компанії в своїй ніші і на ринку в цілому. Індивідуально підібрані заходи дозволяють компанії працювати на перспективу, стати впізнаваним брендом і залучати своїх клієнтів не тільки якісними послугами або товарами, але і своїм ім’ям.
Підбір конкретних робіт по розкрутці сайту залежить від бізнесу компанії, його особливостей і специфіки, цільової аудиторії і трафікових каналів. Тому після проведення глибокого аналізу, фахівці вибирають найбільш оптимальні варіанти просування, які в майбутньому принесуть максимальну ефективність. В процесі розкрутки заходи можуть змінюватися в залежності від того який метод краще або гірше спрацював.
Що включає в себе послуга по комплексній розкрутці сайту?
Комплексна розкрутка включає в себе наступні інструменти:
- пошукову оптимізацію,
- рекламу сайту на тематичних і спеціалізованих ресурсах,
- крауд-маркетинг,
- контекстну рекламу,
- SMM.
Пошукова оптимізація
Найпоширеніший спосіб виведення сайту в ТОП пошукової видачі. Являє собою комплекс робіт по зовнішній і внутрішній оптимізації сайту, за допомогою яких сайт ранжируется пошуковою системою і потрапляє на перші місця у видачі по тематичних запитах, що вводяться цільовою аудиторією. Пошукова оптимізація – технічно складна робота і вимагає підготовки вже на перших етапах створення сайту.
Реклама сайту на тематичних і спеціалізованих ресурсах
Розміщення реклами компанії на тематичних сайтах, форумах, каталогах, порталах, безкоштовних і платних дошках оголошень, рейтингах приваблює потенційних клієнтів, а також сприяє пошукової оптимізації.
Крауд-маркетинг
Позиціонування компанії на тематичних форумах і порталах, спілкування з потенційними клієнтами та розміщення позитивних відгуків про компанії допоможуть сформувати її імідж, що дуже важливо для компанії і її сприйняття клієнтами.
Контекстна реклама
Відмінний спосіб моментального залучення перших відвідувачів і клієнтів на сайт за допомогою оголошень, які виводяться над основними результатами в пошуковій видачі. Плюс контекстної реклами полягає в тому, що вона починає працювати відразу після її налаштування, яка займає всього кілька годин. Мінус – реклама платна, власник сайту повинен платити за клік (від 1 цента до кількох доларів, залежить від конкуренції в ніші), при цьому проплати за рекламу не повинні зупинятися. Як тільки бюджет розтрачений і не поповнено, реклама перестає працювати.
SMM
Просування в соціальних мережах (SMM) допомагає розкрутити сайт за допомогою реклами, яка спливає на сторінці соціальної мережі. Таргетингової реклама є одним з найбільш перспективних способів розкручування сайту завдяки величезній кількості користувачів в соціальних мережах і їх постійного зростання. За допомогою даного виду просування можна працювати на імідж компанії, її впізнаваність, залучати клієнтів і зміцнювати їх лояльність до фірми завдяки активній підтримці з боку компанії.
Завдяки правильно підібраним заходам, їх оптимізації та доопрацювання на основі отриманих результатів вдається домогтися максимального ефекту. Саме тому вашої компанії і вашому сайту потрібна комплексна розкрутка сайту.