Посадкова, цільова сторінка або lading page, що знаходиться на будь-якому сайті дозволяє його власнику зібрати дані (контактні) всіх відвідувачів конкретного ресурсу. Щоб зробити майданчик джерелом залучення можливих постійних клієнтів, створення якісної цільової сторінки стає одним з грамотних рішень.
Чим відрізняється lading page від інших сторінок
Як правило, ця частина web-майданчика містить:
- Грамотний заголовок.
- Текст, що описує переваги отримання будь-якої послуги, придбання товару і так далі.
- Продуману форму для внесення даних.
- Всілякі кнопки, що дозволяють відвідувачеві знайти або отримати потрібну інформацію.
При цьому головною відмінністю даної сторінки від інших є те, що на ній відсутні інші деталі, які б дозволили відвернути увагу користувача від конкретного додатка. Досвідчені майстри з агентства інтернет маркетингу, яких можна знайти за посиланням www.infounion.com.ua/утверждают, що на цільовій сторінці неприпустимо присутність посилань на тексти описують:
- особливості інших товарів / послуг;
- бенера, оголошень;
- кнопок або посилань, клік по яких переміщує відвідувача на інші розділи цього сайту.
Типи цільових сторінок
- Сторінка що продає. На таких сторінках міститься повний опис послуги або продукту. Вказуються основні переваги товару ємними рекламними пропозиціями, що закликають до певних дій. Основний напрямок такого типу посадочних сторінок, це «змусити» придбати рекламовану продукцію.
- Головна. Важливість вивчення інших сторінок web-ресурсу часто спонукає грамотне оформлення головної сторінки майданчика. Тут користувачам можна показати інформацію, що розповідає про переваги подальшого пошуку цікавих рекомендацій та необхідної інформації.
- Розсилка. Зазвичай lading page такого типу створюються, щоб отримати базу даних про користувачів, зацікавлених в отриманні додаткових рекламних пропозицій.
- Відмова від розсилки. Сторінка, де користувач бажає відмовитися від отримання розсилки, теж вважається посадкової. Однак тут можна розмістити інші пропозиції, рекламу, здатні зацікавити частина відвідувачів.
Варіантів цільових посадочних сторінок можна розглядати довго. Але відзначити потрібно одне – грамотне їх оформлення може стати ідеальним методом збільшення конверсії, істотно знизити число відмов, заповнення бази даних і так далі. Для успішного просування сайту, відмова від створення посадочних сторінок буде не правильним рішенням.