Цікаво знати

Що важливо врахувати при фотосесії квартири

Ринок нерухомості в нашій країні нарешті став повноцінним. Тисячі нових пропозицій щодня з’являються на маркетплейсах. Такий широкий вибір підняв планку клієнтів до небес, тому тепер для того, щоб продати або здати в оренду квартиру, в першу чергу слід подбати про її рекламі. В даному випадку допоможуть вдало зроблені фотознімки, які переконають клієнтів або мешканців, що саме інтер’єр квартири по вашій об’яві є для них найкращим варіантом.

Основні правила зйомки квартири

Однак не все так райдужно, як здавалося. Навіть з можливістю розміщувати фотографії багато господарів халтурно ставляться до час зйомки квартири, ігноруючи основні правила фотосесій.

Щоб зробити вдалу і «продає» зйомку квартири, потрібно звернути увагу на такі аспекти:

  • Чистота кімнати. Здавалося б, очевидна річ, але багато господарів і ріелтори ігнорують її, виставляючи фотографії квартир з явним бардаком, що очевидно негативно впливає на рекламу житла.
  • Освітлення. Фотосесію найкраще організувати в середині погожої днини. Природне освітлення є найкращим рішенням для будь-якої зйомки. Дотримання цього правила дозволить вам представити інтер’єр своєї квартири в більш спокійному варіанті. Якщо ж у вас в квартирі темно, то подбайте про ще одне джерело світла при зйомці.
  • Розташування меблів. Також слід приділити увагу розміщенню предметів інтер’єру. Нерівно поставлені стільці, книги або тарілки зможуть зіпсувати враження клієнта про пропоновану квартирі.
  • Ракурси. Вдало підібраний ракурс допоможе вам акцентувати увагу клієнта на перевагах квартири, при цьому ви можете постаратися приховати недоліки. В основному використовується ракурс з кутка кімнати, який дозволяє увібрати в кадр все основні предмети інтер’єру, які присутні в кімнаті. Також ви можете сфотографувати кілька дрібничок крупним планом. Такий підхід завжди радує око.
  • Ширококутовий об’єктив. Використання такої апаратури дозволить вам представити на фотографії кімнату набагато більшою, ніж вона є насправді. Це приверне клієнтів до перегляду, але тоді потенційний мешканець може відчути себе обдуреним. Використовуйте ширококутний об’єктив обережно.
    Симетрія. Симетрія в інтер’єрі завжди привертає увагу. Навіть якщо в інтер’єрі квартири, що продається вона відсутня, ви можете створити її видимість. Використовуйте правило третин, коли ракурс подумки ділиться на три рівні частини. Предмети інтер’єру розташовуються саме на кордонах цих частин.

Голос Сокальщини на GoogleNews