Цікаво знати

В Ірландії об’єднання хворих раком вітає обмеження щодо реклами оголошень про продаж електронних сигарет

Ірландське онкологічне товариство вітає введення нових правил для реклами електронних сигарет, підтвердивши необхідність створення чіткого розходження між електронною сигаретою і тютюновою промисловістю – повідомляє http://www.irishtimes.com/.

Орган зі стандартів у рекламі для Ірландії (ASAI) ввів новий код стандартів для виробників електронних сигарет – вони повинні утримуватися від використання маркетингових інструментів, які звертаються до молодших 18 років, вони не повинні заохочувати некурящих використовувати саме їх продукт і не повинні використовувати професіоналів охорони здоров’я або знаменитостей схвалювати електронні сигарети.

Згідно з кодексом, електронні сигарети не повинні містити лікарських або медичних претензії без відповідного дозволу на це і не можуть використовувати дизайн, який пов’язаний зі стилем, логотипом або іншим показником одного з брендів тютюнових компаній.

Йон Бредлі від ірландського товариства раку сказав, що йому приємно бачити оновлення правил на адресу реклами електронних сигарет, кажучи, що маркетинг електронної сигарети досі “відповідав тій же лінії, що і стара тютюнова промисловість”.

“Ми знали протягом довгого часу, що брендинг і маркетинг для тютюнової промисловості величезні,” сказав пан Бредлі. “Ось і вся причина, що проста упаковка для тютюнових виробів є настільки важливою. Останнє, що ми хочемо бачити – це зовнішній макет для електронних сигарет, який був дуже схожий зовні на тютюн”.

Містер Бредлі особливо вітав код, який передбачає, що виробники електронних сигарет не розповсюджуватимуть повідомлення, що відмова від вживання тютюну – це кращий вибір відмінного здоров’я для гарного самопочуття.

Він сказав, що використання електронних сигарет стрімко зростає, що говорять останні дослідження, проведені ірландським онкологічним товариством показало що 210,000 ірландців використовували електронні сигарети в березні 2015 року, зростання з 134000 користувачів в липні 2014.

Містер Бредлі висловив також занепокоєння регулюванням ринку електронних сигарет. “На даний момент не існує ніякого регламенту по е-сигарет, вони мають однакові правила, що регулюють їх, як будь споживчий товар, – сказав він, додавши, що” технічно “18-річний може купити е-сигарети без наслідків.

Ірландське онкологічне товариство на початку цього року попереджало, що без правил, без медичних або фармацевтичних порад не повинні продавати електронні сигарети.

Містер Бредлі зазначив, що Департамент охорони здоров’я знаходиться в процесі складання правил з продажу електронних сигарет, які повинні бути введені згідно Європейського законодавства до травня 2016 року.

Ірландська Асоціація постачальників (IVVA) також вітала новий код реклами, але додала, що організація “не є частиною тютюнової промисловості”.

“Ми не продаємо тютюнові вироби, а скоріше альтернативу, яка несе в собі набагато менший ризик,” йдеться в заяві від IVVA. “Наші члени не будуть зацікавлений у просуванні продукції наших конкурентів.”

Новий кодекс стандартів набуде чинності з 1 березня 2016. Рекламодавцям та маркетингових комунікаціям, які не дотримуються кодексу буде запропоновано змінити рекламу належним чином. Компаніям, які не дотримуються правил не буде загрожувати грошовий штраф.

Голос Сокальщини на GoogleNews