Листи до редакції

Куди йдеш, Україно?

(Закінчення. Поч. у ).

В щоденнику нашого великого поета Т. Шевченка знайшли цікаву замітку про свято апостолів Петра і Павла: «Сьогодні святкуємо пам'ятку двох великих благовісників любові і спокою. А у нас величезне пияцтво з приводу престольного свята. О, святі й великі верховні апостоли, коли б ви знали, як ми опоганили, як ми знівечили проголошену вами прекрасну світлу правду». Це не диво, що люди роблять зло, бо ж весь світ лежить у злі, але страшно робиться, коли люди роблять різні гидоти в ім'я Бога та в ім'я всіх святих. Наприклад: на Різдво – пияцтво, на Великдень – пияцтво, на Петра і Павла – пияцтво і на всіх релігійних святах та побутових обрядах «християни» не можуть обійтись без алкоголю. Весілля – пияцтво, хрестини – пияцтво, день народження – пияцтво, проводи в армію – пияцтво, похорон – пияцтво, поминки – пияцтво! Вся Україна потопає в горілці, за винятком хібащо віруючих людей. Чому українці взяли на себе таке нехристиянське розуміння? Можна об'їхати весь світ, але, напевно, такого пияцтва, яке на Україні (та хіба ще в Росії), не побачиш ніде.

Служителі помісних церков, усі християни в цій ситуації не можуть стояти осторонь. Христова Церква, покликана бути «сіллю землі» і «світлом для світу», має виконувати своє призначення, несучи правду людям, що гинуть в гріхах.

На жаль, багато п'яниць із Слова Божого знають тільки те, що Ісус на весіллі в Кані зробив з води вино (Івана 2:111) і це вважають підставою для пияцтва. Але яке це було вино? Ми повинні дати відповідь на це питання, виходячи з контексту Біблії та відповідно до моралі.

Найперше, нам потрібно зазначити, що вином (в грецькому оригіналі Євангелії «oinos») в ті часи називався напиток, який міг бути неп'янким свіжим виноградним соком, або ж п'янким напоєм, часто розведеним водою. Св. Письмо робить різницю між двома видами вина: неперебродженого (Єремії 48:33) і перебродженого (Ефесянам 5:18), неп'янкого і п'янкого. В Посланні до Ефесян 5:18 наказ «не впивайтеся вином, яке доводить до розпусти» має стосунок якраз до п'янкого вина.

Метою чуда, звершеного Ісусом в Кані, було об'явити Свою велич таким чином, щоб увірували в Нього як в Божого Сина (Івана 2:11). Якщо припустити, що Ісус об'явив Свою велич як Сина Отця Небесного, створивши десятки літрів п'янкого вина для вже п'яного товариства і, що це було дуже важливо для Його місії, то виникає нісенітниця, яку ніяка розумна людина не захоче підтримати. Твердження про те, що Ісус зробив і пив п'янке вино, не лише не має жодних підстав для цієї ситуації, але й суперечить моральним принципам, висловлюваним в Св. Письмі. Припущення, що Ісус не підкорився моральному закону Свого Отця, який вимагає, щоб навіть не дивитися на вино, «яке воно червоне, як гарно світиться у кубку, як лагідненько ллється» (Прип. Соломона 23:31), протирічить правді, яка полягає в тім, що Ісус Христос мав повну покору Своєму Отцю (Євреям 4:15; Филип'янам 2:8). Дійсно, Христос поводився відповідно до Святого Письма, яке засуджує вживання спиртних напоїв з ціллю сп'яніння чи «підняття гумору». Ось що Слово Боже говорить: «У кого: «Ой» – у кого: «Ой, леле»? У кого сварка, у кого скарги?

У кого рани без причини? У кого очі червоні? У тих, що при вині засиджуються довго; у тих, що ходять смакувати вино пахуче.

Не приглядайся до вина, яке воно червоне, як гарно світиться у кубку, як лагідненько ллється. Потім воно вкусить як гадина, утне немов зміюка. Тобі ввижатимуться дивні речі, серце твоє буде дурниці говорити; і будеш немов той, що дрімає серед моря, або як той, що вгорі лежить на щоглі. «Били мене, та мене не боліло, товкли мене, та не знав я нічого. Коли ж я прокинусь? Я буду знов того шукати!» (Прип. Соломона 13:2935). Бог говорить: «Горе тому, хто своїх сусідів напуває» (Авакума 2:15). Не міг Христос цього не знати. Тому точка зору на те, що вино створене Христом в Кані, було п'янке – є богохульна.

Також зважте на сучасні медичні дані: відомі медичні експерти з питань дефектів, які мають місце при народженні дитини, довели, що помірне вживання алкоголю шкідливо діє на жіночі репродуктивні органи і спричиняє народження дітей з невиліковними розумовими та фізичними дефектами або викликає викидні. Світові вчені з питань ембріології стверджують, що жінки, які п'ють навіть невелику кількість алкоголю в проміжок часу зачаття (48 год.) ризикують, оскільки це може шкідливо вплинути на хромосоми яйцеклітин, які виходять з яєчника, і таким чином викликати серйозні порушення в інтелектуальному і фізичному розвитку дитини.

З теологічної точки зору абсурдно припустити, що Ісус попускав питтю спиртних напоїв на весіллі, на якому було багато жінок й молода наречена, яка могла невдовзі зачати. Припущення про те, що Господь не знав про потенційну жахливу дію спиртного на ще ненароджену дитину, ставило б під сумнів Його божественність, мудрість, вміння відокремити добро від зла. А твердження про те, що Він знав про шкідливі наслідки від вживання алкоголю і все ж сприяв та потурав цьому, змусило б сумніватись у Його милосерді, доброті і любові.

Отже, єдиним правдивим поясненням є те, що вино, зроблене Ісусом, щоб «велич Свою об'явити», було неп'янким чистим виноградним соком. Слава Богу за це чудо!

Слово Боже говорить, що п'яниці Царства Божого не успадкують! (1Коринтянам 6:10). Хто ж є п'яницею? Звичайно, що п'яницею є та людина, яка вживає алкогольні напої, або просто має потяг до них. Часто п'яницями є і релігійні люди, які мають переконання, що важливо належати до певної конфесії, тобто триматись «своєї віри», а пити горілку не є гріхом. Який жахливий сатанинський обман! Схаменіться, люди, побійтеся Бога! Тільки покаяння і навернення до Бога вживаючих спиртне зможе спасти вас від вічної загибелі!

Сьогодні в Україні майже в кожній сільській хаті є своя «фабрика самогону», та й не тільки по селах, – те ж саме робиться і по містах. Різні державні і приватні, великі і малі заводи продукують тисячі тонн спиртного для отруювання населення України.

Якщо держава не змінить свого ставлення щодо виробництва алкогольних напоїв, то наші міста і села продовжуватимуть вимирати і наш край прийде до ще більшого занепаду. Бо де є горілка, там нема ніякого ладу. Звернись до Бога, Україно!

Ми – віруючі люди, переконані, що сила любові Христа здатна змінювати людські серця і долі. Ми – свідки цьому. Ісус Христос запевнив: «Коли Син вас визволить, то справді станете вільні» (Івана 8:36).

Друже, якщо ти є залежний від алкоголю і не раз пробував кинути пити, але без результату, то зрозумій, що якщо не Господь, то ніхто не допоможе тобі. Поклич Його. Ні екстрасенси, ні кодування, ні сила людської волі, лиш тільки Ісус здатний назавжди звільнити тебе від гріховної залежності. Господь любить тебе і коли ти звернешся до Нього в гарячій молитві, Він спасе
тебе від твоєї біди, від вічного прокляття!

Молитва за Україну: Господи, Ісусе Христе! Ми дякуємо Тобі за спасіння, яке Ти звершив на Голгофі, умерши за наші гріхи.

Дякуємо за Твою превелику любов до грішних людей, до багатостраждального народу України. Ми звертаємось до Тебе і просимо, щоб Ти проявив Свою милість над тими українцями, які потрапили під вплив алкоголю. Господи, Ти бачиш, що демонські сили так їх зв'язали, що вони не мають сили покинути пити горілку. Ми просим Тебе, щоб Ти Своєю могутньою силою, силою Духа Святого, визволив ті душі, які знаходяться в полоні алкоголю. Господи, забери від них потяг до спиртного, щоб смак і запах горілки став для них огидою. Ісусе, поможи українському народу стати вільним від гріха, звільни наш Край від пияцтва.

Просимо Тебе, Господи, благослови Своєю мудрістю і дай Свій страх всім тим, хто знаходиться при владі – від Президента до сільського голови, – щоб вони дбали про народ, чинили правду і добро. Господи, благослови нашу Україну! Амінь.

Андрій ГЕЛИК (м. Сокаль), Роман КІСЬ (м. Великі Мости), пастирі церков християн віри євангельської.

Голос Сокальщини на GoogleNews