Під головуванням прокурора Львівської області Віталія Ковбасюка проведено розширене засідання колегії прокуратури області, на якому обговорено стан додержання вимог законодавства про безпеку руху на автомобільному та залізничному транспорті та прокурорського нагляду з цих питань.
Про це повідомила пресслужба прокуратури Львівської області.
Як відзначено на колегії, на залізничних переїздах Львівської залізниці упродовж минулого року допущено 28 транспортних подій проти 24 за аналогічний період минулого року, внаслідок яких 12 осіб травмовано, чотири з них – смертельно. Причому Львівська область за кількістю таких випадків – шість дорожньотранспортних пригод, у яких дві особи загинуло, дві травмовано, займає друге місце після Чернівецької області, де допущено сім ДТП на залізничних переїздах з двома травмованими особами.
На автомобільних дорогах у 2010ому зареєстровано 11413 дорожньотранспортних пригод, у тому числі 1620 внаслідок яких особи отримали тілесні ушкодження різного ступеня тяжкості. Незважаючи на те, що кількість учасникiв ДТП та травмованих учасників дорожнього руху зменшилася, однак кiлькiсть дорожньотранспортних пригод за участю водіїв автобусів усіх форм власності збільшилася на 19,8%, що складає 73 випадки, та у 81 випадку супутньою причиною ДТП стало неналежне утримання автомобільних доріг.
Прокурор Львівської області відзначив, що, незважаючи на вжиті правоохоронними, контролюючими органами та органами прокуратури заходи, стан безпеки при перевезенні пасажирів автомобільним транспортом загального користування та стан утримання автомобільних доріг і залізничних переїздів повинен бути кращим, а, отже, вимагає невідкладного усунення виявлених порушень, недоліків і прорахунків.
Зокрема, Віталій Ковбасюк наголосив, що надалі залишається великою кількість допущених на дорогах Львівщини дорожньотранспортних пригод через неналежний стан автомобільних доріг загального користування та вуличношляхової мережі. І це при тому, що на сферу дорожнього господарства щорічно виділяються значні кошти. Упродовж минулого року не зменшилась кількість дорожньотранспортних пригод, допущених з вини автомобільних перевізників.
Водночас, як зазначив прокурор області, правоохоронними, контролюючими органами та органами місцевого самоврядування не достатньо вжито заходів, спрямованих на забезпечення безпеки руху при перевезенні пасажирів автомобільним транспортом загального користування, а також при утриманні автомобільних доріг та залізничних переїздів.
Зокрема, Львівською ОДА, як організаторами перевезень на автобусних маршрутах, не забезпечено виконання вимог чинного законодавства про погодження з керівництвом залізниці відкриття маршрутів, що курсують через залізничні переїзди. Крім того, органами місцевого самоврядування, Службою автомобільних доріг у Львівській області не забезпечено належне виконання вимог законів України «Про автомобільні дороги», «Про дорожній рух» із забезпечення утримання автомобільних доріг та вуличношляхової мережі відповідно до встановлених норм та стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, що стало супутньою причиною вчинення 81 дорожньотранспортної пригоди. Також, недоліки та порушення виявлено і в роботі територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області, як органу, що здійснює державний контроль та нагляд у сфері автомобільних перевезень.
Як відзначено на колегії, актуальним залишається питання стану додержання законодавства про безпеку руху суб’єктами господарювання, що надають послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування, адже рівень аварійності на пасажирському автотранспорті хоча і зменшується упродовж останніх чотирьох років, проте надалі залишається високим. Так, з вини водіїв автобусів скоєно 60 дорожньотранспортних пригод, в яких, на жаль, 2 особи загинуло, а 87 – отримали травми різної важкості.
За результатами проведеної колегії розроблено ряд додаткових заходів для забезпечення реалізації права громадян на отримання безпечних та якісних послуг у сфері транспорту та вжиття усіх заходів до недопущення незаконного використання бюджетних коштів, які спрямовуються на належне утримання автомобільних шляхів Львівщини.
(За повідомленням інформагентств).