Поради

Чим відрізняється контент менеджер від копірайтера

На збільшення кількості продажів через інтернет-сторінки безпосередньо впливає якість контенту. Тому для досягнення успіху бізнесу необхідний фахівець, який уміє його створювати. Раніше за текстами для сайтів, соціальних мереж та блогів зверталися виключно до копірайтерів. Коли з’явилися контент менеджери, ситуація змінилася. Тепер не обов’язково замовляти послуги копірайтера, щоб спонукати читача вчинити цільову дію. Це не означає, що бізнес перестав потребувати одних фахівців і тепер не може обійтися без інших. Між копірайтером і контент-менеджером є суттєва різниця, завдяки розумінню якої власник бізнесу знатиме, коли до кого звертатися, щоб наповнити свої ресурси якісним, інформативним та спонукаючим читача до дії контентом.

Хто такий копірайтер ми вже знаємо завдяки безлічі статей в Інтернеті, зокрема дізнатися про специфіку професії можна тут https://seomind.biz/kopiraytynh/. Інша професія з’явилася нещодавно і у багатьох резонно виникає запитання – хто такий контент-менеджер, чим він займається і чим відрізняється від копірайтера? У сьогоднішньому розумінні фахівець із контенту займається створенням контент-плану на підставі поставлених перед ним завдань. Він може виконувати всю роботу самостійно або замовляти контент у сториз-мейкерів, копірайтерів та візуальників. Таким чином, виходить, що копірайтер – це вузькопрофільний фахівець, який відповідає лише за текстове наповнення сайту чи соціальних мереж. У той час як до зони відповідальності контент-менеджера входить медіа та візуал.

Щоб не плутати дві спеціальності, варто запам’ятати наступне. Робота копірайтера – авторська, він збирає інформацію, аналізує, систематизує та на її основі готує тексти для рекламних оголошень, цільових сторінок, блогів, банерів, електронних листів тощо. Для цього автор має поринути у тематику, вивчити її специфіку. Тому часто серед копірайтерів студії створення та просування сайтів SEOMIND існує поділ по сферах. Наприклад, існують фахівці, які пишуть виключно на медичну тему. Основне завдання контент-менеджера полягає у створенні контенту, що містить заклик до дії. Дією може бути здійснення покупки, репост лайк і підписка. Цей заклик може бути очевидним чи завуальованим, головне – утримувати увагу користувача до бренду, регулярно підігрівати інтерес та підводити до здійснення покупки.

Голос Сокальщини на GoogleNews