Контекстна реклама — це тип реклами, при якому оголошення показується відповідно до змісту, обраної аудиторії, пошукових запитів чи інтересів споживача. Якісна контекстна реклама допомагає людям, які здійснюють діяльність у мережі інтернет, знаходити клієнтів. Змовники, які зуміли знайти креативне агентство з рекламних послуг, уже на півшляху до успіху.
Контекстної реклами. Уже після п’яти днів запуску реклами агентство гарантує, що замовник отримає перших клієнтів. Реклама сайту буде розміщена на платформах Яндекс та Google.
SEО-оптимізації. Ця послуга спрямована на те, щоб контент сайту з’являвся у верхніх результатах на пошукові запити. Спеціалісти пропонують підбір ключових слів, влучних заголовків, унікальній контент, зручну структуру сайту, залучення цільової аудиторії, тривалий ефект оптимізації.
Email-розсилки. Подяки за підписку, інформація про новинки та акції, нагадування про збережені товари в корзині допомагають залучити більше клієнтів. Завдяки роботі з запереченнями, рекомендаціям, персональним знижкам вдається втримати вже існуючих покупців.
Вартість контекстної реклами від компанії BOGAT.DIGITAL залежить від декількох чинників: географія розміщення (регіон), вибрана стратегія, кількість товарів чи послуг, які потрібно буде просувати, напрям бізнесу, наявність та кількість конкурентів.
Середня вартість послуг SEО-просування становить 400 дол., вартість ледінга «Швидкий старт» 200 дол., «Преміум ледінг» коштує 1000 дол. Середня вартість контекстної реклами 400 дол.
Чому клієнти обирають BOGAT.DIGITAL
За шістнадцять років роботи BOGAT.DIGITAL виконало понад 600 результативних проектів. Агентство володіє передовими методами та стратегіями для просування компаній у різноманітних галузях. Клієнтів очікує постійний супровід. Консультації доступні і після завершення терміну дії договору. Співробітники постійно підвищують професійні якості на тренінгах та консультаціях з фахівцями Гугл.
Будь-який складний чи нестандартний проект буде втілений та принесе прибуток. Замовити послуги можна, надіславши заявку через спеціальну форму на сайті (ввести ПІБ, пошту, телефон) або зателефонувати за контактним номером телефону.