
Будівництво Північної об’їзної дороги навколо Рівне перейшло у завершальну фазу. На кільцевій транспортній розв’язці вже відкрито рух, що стало важливим етапом у реалізації масштабного інфраструктурного проєкту.
Фахівці компанії Autostrada повністю виконали роботи на естакаді та шляхопроводі через залізничну колію. Зокрема, було забетоновано відкоси, оновлено деформаційні шви, а також відремонтовано підпірні стіни з габіонних конструкцій.
Завершення асфальтування Північної об’їзної заплановано до кінця поточного року, тоді як повний комплекс будівельних робіт мають намір здати в експлуатацію у першому кварталі 2026 року.
Транспортне розвантаження міста
До початку повномасштабної війни через Рівне щодоби проходило приблизно 14 тисяч транзитних транспортних засобів. Такий інтенсивний потік фактично перетворював місто на перевантажений транзитний коридор, спричиняючи затори та знижуючи комфорт життя місцевих мешканців.
Нова Північна об’їзна дорога дозволить вивести транзит за межі міської забудови та спрямувати транспортні потоки:
- у напрямку Києва;
- у бік Луцька;
- до міжнародних пунктів пропуску з Польщею «Устилуг – Зосін» та «Ягодин – Дорогуськ».
Хронологія реалізації проєкту
Будівництво об’єкта стартувало ще у 2019 році, однак із початком війни роботи були призупинені. Існувала реальна загроза, що проєкт перетвориться на довгобуд. Ситуацію вдалося змінити наприкінці серпня 2025 року, коли за результатами тендеру підрядником знову стала компанія Autostrada, яка без зволікань відновила будівельні процеси.

Поточний стан робіт
Наразі будівництво ведеться одночасно на двох ключових напрямках:
- Зведення нової автомобільної дороги до села Хотин (6 км)
На цій ділянці виконуються такі роботи:- облаштування дренажних систем і водовідведення;
- монтаж зовнішнього освітлення;
- влаштування багатошарової конструкції дорожнього одягу.
- Реконструкція ділянки автошляху від Хотина до ПрАТ «Рівнеазот» (4 км)
У межах реконструкції здійснюється:- встановлення бортового каменю;
- улаштування дренажу та систем відведення води;
- монтаж освітлювальної інфраструктури;
- формування шарів дорожнього покриття.
Ресурси та контроль якості
На об’єкті задіяно понад 200 працівників, більше 150 одиниць спеціалізованої техніки, а також власні виробничі бази підрядника. Кожен етап реалізації супроводжується багаторівневою системою контролю якості, що гарантує стабільність, оперативність і високі стандарти виконання будівельних робіт.