На сучасному етапі розвитку суспільства перед школою стоїть важливе завдання – виховання всебічно розвиненої особистості. Для реалізації цієї проблеми педагоги нашої школи вміло впроваджують у роботу інтерактивні методи навчання.
З 18 по 22 жовтня відбувся методичний тиждень у Пристанській ЗШ ІІІ ст. Він пройшов під девізом: «Інноваційні технології запорука успішного навчання». Розпочався тиждень ОМО вчителів хімії. Вчитель Н. Кудрик провела нестандартний урок презентацію по темі кислоти, вміло поєднавши традиційні та інноваційні технології навчання, а саме: «карусель», «2, 4, всі разом», «навчаючись вчусь».
Цікаво і змістовно пройшло заняття з англійської мови у вчительки Н. Труш, яка засобами драматургії повела дітей у світ чарівної казки. Учні показали не тільки добрі знання з іноземної мови, а й розкрили свої акторські здібності.
«Заповіт» твір, що єднає минуле і сьогодення» урок української літератури, який провела М. Павлишин у 7 класі. Вона вдало поєднала групові форми роботи з індивідуальними, використала комп’ютернi технології. Засобами інсценізації діти ознайомилися з історією написання поезії Шевченка «Заповіт».
В рамках методичного тижня відбулося ОМО класних керівників, під час якого проведено родинне свято: «На світі білому єдине, як і Дніпрова течія, домашнє вогнище родинне, оселя наша і сім’я…». На виховний захід були запрошені родини учнів 8 та 9 класів, які поділилися життєвим досвідом, творчими здобутками. Бабусі Д. Мазник та М. Кінащук читали свої вірші. Дует дідуся О. Терефенка і тата М. Мазника зачарував всіх присутніх піснею «Рідня моя рідня». У виконанні бабусь дев’ятикласниці Люби Демків прозвучала родинна пісня. З духовними настановами до дітей звернувся батько священик В. Шокало.
Цей виховний захід став ще однією сходинкою до єднання учнів, вчителів та батьків.
Директор школи М. Дмитрів провів майстерклас для вчителів математики, де поділився досвідом проведення факультативу на тему: «Розв’язування завдань з параметрами».
Вчитель С. Тарас на уроці основи здоров’я у 4 класі використала різні види роботи. При вивченні нового матеріалу вона застосовувала інтерактивні технології: рольові ігри, асоціативний кущ, метод мікрофон.
Досить цікаво, з яскравими костюмами, танцями і піснями пройшов «Осінній бал» у початкових класах. Діти із задоволенням виконували свої ролі.
Підсумок тижня підвела методична рада, проведена у формі «Педагогічного рингу». Члени методичної ради дискутували з приводу застосування інноваційних технологій у навчанні та вихованні школярів. Заступники директорів шкіл округу виступали в ролі експертів. В результаті обговорення даної проблеми учасники дискусії прийшли до спільної думки про необхідність гармонійного поєднання традиційних методів з інноваційними у навчальновиховному процесі.
Н. ТИМКІВ, заступник директора школи з навчальновиховної роботи.
Г. МАЗНИК, вчитель світової літератури.