На базі Великомостівського НВК "Загальноосвітня школа ІІІІ ступенівліцей" відбулось спільне засідання окружного методичного об'єднання вчителів перших та четвертих класів. На засіданні розглядали питання, пов'язані з адаптацією першокласників та специфікою вивчення певних предметів, аналізували підручники. Вчителі перших класів цього року почали працювати за новою програмою та з новими підручниками. Тому було вирішено, що варто провести спільне заняття, на якому вчителі перших класів зможуть поділитись досвідом роботи, а також вказати переваги різних підручників. Л. Білан, керівник ОМО 1х класів, ознайомила присутніх з процесом адаптації першокласників до навчальновиховного процесу. Акцентувала увагу на важливості складання розкладу занять відповідно до фізіологічних особливостей, активності дітей. Першими навчальні предмети, що вимагають розумового напруження, потім предмети пов'язані з руховою активністю, а уроки фізичної культури заключними. Наголосила на доцільності використання нестандартних форм організації навчального предмета. Також було проаналізовано програми за новим державним стандартом. У формі "Майстерклас", вчителями 1х класів Г. Смулкою, Н. Процик, О. Боднар, було представлено рекомендації та настанови для вчителів 4х класів щодо організації навчальновиховного процесу у першому класі та розглянуто питання специфіки вивчення української мови, математики, природознавства. Вчителі О. Білецька, •О. Владика, Г. Рісна проаналізували підручники для першого класу "Буквар", "Математика", "Природознавство", а також зошити для робіт. Вчителі 4х класів активно долучились до обговорення, у них виникало багато питань, що показало ефективність та потребу у таких спільних засіданнях. Адже, щоб педагогічний вплив на молодших школярів був ефективним, вчителі мають подбати про умови навчальновиховної взаємодії, ділитись досвідом, удосконалювати форми і методи своєї роботи. Для реалізації умов необхідно, щоб зміст, методи навчання, ритм уроку, режим дня і тижня, етика спілкування, робота з батьками, дизайн середовища все працювало на дитячі потреби і вікові можливості, сприяло розвитку дитячих здібностей, не шкодило фізичному і психічному здоров'ю.
Також відбулось спільне засідання окружного методичного об'єднання вчителів других і третіх класів. Н. Радзвік розкрила питання фахової інноваційної діяльності вчителя. Важливим у роботі вчителів початкових класів є дотримання єдиного орфографічного режиму. Це питання розкрила О. Солецька. Вчителі у своїй роботі постійно перебувають у пошуку, впроваджують нові технології, методи, форми роботи. Та всі знають, що без минулого нема майбутнього. Тому кожен педагог у своїй роботі в першу чергу опирається на досвід поколінь у навчанні і вихованні дітей. Великий внесок у розвиток педагогічної науки вклав великий педагог Василь Сухомлинський. Його ідеї щодо навчання актуальні і не втратили своєї ваги і сьогодні. Вчитель 2го класу Н. Гняда розкрила питання "Шкільний урок в аналізі В.Сухомлинського".
Вчитель 3го класу І. Струк (Великомостівський НВК) ознайомила присутніх із підсумками конкурсу знавців рідної мови імені Петра Яцика.
Оксана КРУК,
вчителька початкових класів, керівник гуртка Великомостівського НВК.