В міському управлінні безпеки та вуличної інфраструктури розповіли про найпоширенішу помилку, яку допускають водії при оплаті штрафів за порушення правил паркування.
Так, часто, оплачуючи штраф, вони не зазначають серію та номер повідомлення про притягнення до адмінвідповідальності.
Через це оплата не може бути ідентифікована, а відтак і зарахована.
Водіям наголошують, що у повідомленні про притягнення до адмінвідповідальності, яке інспектори з паркування залишають на лобовому склі автомобіля, особливу увагу слід звертати на відривну квитанцію. Там у пункті №7 зазначено серію та номер повідомлення. Ці дані обов’язково слід вказати при сплаті штрафу. Якщо ж цього не зробити, то оплату неможливо буде ідентифікувати і відповідно квитанція буде не зарахована.
«Якщо ви чи касир банку при оплаті штрафу не вказали серію та номер повідомлення або постанови, така квитанція не може бути зарахована, у зв’язку із неможливістю ідентифікації оплаченого штрафу», – пояснюють в управлінні безпеки та вуличної інфраструктури ЛМР.
Та звертають увагу: частина 2 статті 87 ЗУ «Про платіжні системи» каже, що платник несе відповідальність за відповідність інформації, зазначеної ним у платіжній інструкції.
В управлінні також наголосили: якщо водій при оплаті послуги платного паркування помилився та вніс некоректні дані номерного знаку свого авто і йому виписали штраф, то оскаржити його можна тільки в судовому порядку.
«При перевірці даних про оплату послуг паркування інспектор використовує дані з автоматизованої системи контролю оплати паркування (АСКОП). Помилка споживача при оплаті послуг платного паркування, що полягає, зокрема, у введенні неточних даних номерного знаку транспортного засобу чи помилково вибраній адресі майданчика для платного паркування, не може бути підставою для скасування штрафу. Отримавши відповідну постанову, власник транспортного засобу може оскаржувати її в судовому порядку.
У разі будь-яких питань закликаємо водіїв звертатися до управління. Ми відкриті для діалогу і завжди готові надати обґрунтовану відповідь на запитання та допомогти вирішити ту чи іншу проблему», – наголосили в управлінні безпеки та вуличної інфраструктури ЛМР.
Номери телефонів гарячої лінії: +38 (032) 297 56 44 та Телеграм: +38 (063) 486 64 48. Всі звернення опрацьовують почергово.