Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Дороги Сокальщини – тільки у нас їх минають по обочині

Про сокальські дороги вже останні кілька років говорять багато: на сесіях різних рівнів рад, на нарадах, керівники району, народні депутати, обласні, районні, міські, селищні і сільські, перевізники і, мабуть, кожен мешканець Сокальщини. Говорять, що дороги погані. Приймають рішення, міняють керівників дорожніх підприємств. Виділяють певні кошти. Дорожники державних, приватних підприємств латають, ремонтують ті дороги. Десь в якомусь місці вони стають трохи кращими, але загалом, та ж сама сумна картина: бездоріжжя. І не тільки на Сокальщині, а практично в усій державі. Керівники держави теж констатують факт, що на ремонт доріг потрібні величезні кошти, яких у державній казні нема. Чи є вихід з цієї ситуації? Про це ми попросили висловити свої думки представників районної, міської влад, керівників «Райавтодору», мешканців району.

Ігор ДАЦЮК, голова Сокальської районної ради:

– Ми готуємо відкритий лист до керівника Служби автомобільних доріг України у Львівській області, який буде опублікований у засобах масової інформації. У ньому йдеться, що ситуація на дорогах Сокальщини є катастрофічна. Сподіваюся, що хто стукає, тому відчиняють. Але стояти осторонь цього процесу ми не маємо права. Майже всім відомо, що відповідальність за утримання доріг загального користування (це між населеними пунктами) є у віданні Служби автомобільних доріг. Сокальська районна влада має до цього опосередковане відношення. Але ж їздимо по тих дорогах і вкрай незадоволені їх станом. Ми вже неодноразово зверталися безпосередньо до обласного керівництва «Облавтодору» та Служби автомобільних доріг. Депутати Сокальської районної ради вже двічі визнавали роботу керівника Сокальського «Райавтодору» «незадовільною». Ми домагалися його звільнення. Ми стукали в різні двері. Незначним проривом можна вважати частковий ремонт доріг «Жовква-Червоноград-Володимир-Волинський-Ковель», «Тудорковичі-Хоробрів», «Угринів-Хоробрів». Але, на жаль, нині ситуація поки що не зрушується, хоча є обіцянки, що в процесі відкриття митного переходу в Угринові, який планують відкрити вкінці 2013 року, ці відтинки доріг будуть полагоджені.

До керівництва Служби автомобільних доріг ми подавали список доріг, які потребують нагального ремонту. Це, зокрема, «Сокаль-Червоноград», «Сокаль-Бояничі», «Сокаль-Переспа», «Червоноград-Перетоки», «Жовква-Червоноград-Володимир-Волинський-Ковель», «Червоноград-Острів», «Червоноград-Рава-Руська», «Рава-Руська-Гайок». Ми визнали, що всі ці дороги загального користування у катастрофічному стані. Вже кілька років надходить субвенція з державного бюджету безпосередньо місцевим радам і субвенція з державного бюджету через обласний – на ремонт комунальних доріг.

Попередньо цього року ми сподіваємось десь до чотирьох мільйонів гривень на ремонт комунальних доріг наших населених пунктів. Нині працюємо над розробленням програми захисту утримання доріг, щоб наступної зими було більше коштів для їх очищення. Все впирається у кошти. Якщо буде перевиконання дохідної частини бюджету, то будуть кошти. Наш «Райавтодор» перебуває у катастрофічній фінансовій ситуації. Це не державницький підхід до такої роботи.

Ганна ПОНЧКА, секретар Домашівської сільської ради:

– Якщо їдемо з Червонограда до Стаївки, то дорога ще півбіди. Тільки повертаємо в Стаївці в напрямку Домашева, то лише гуп та й гуп, ямища такі, що може автобус колеса погубити. Люди не можуть сидіти, встають. А як з`їжджає автобус на узбіччя, там колись ще дерева росли, їх позрізали і, здається, що автобус може перекинутися у канаву. Люди кричать зі страху. От така наша їзда. То не наша дорога, щоб ми в сільській раді виділили кошти на її ремонт. Сільські дороги ми полатали. І вони набагато кращі, як зі Стаївки до Діброви. Шкода, що тополі позрізали. Складається враження, що дорога «розлізеться». То катастрофа.

Якщо і цього року не полагодимо, то транспорт перестане до нас їздити. Багато людей доїжджає в Червоноград, бо в наших селах робіт нема. І що вони будуть робити – не знаю.

Ярослав ІРЗА, колишній директор Сокальського звірогосподарства, пенсіонер:

– Наші дороги були спроектовані на перевезення вантажу до 20 тонн, на всіх мостах стояли знаки – не більше 30 т. А тепер величезні фури вагою до 50 т їздять по дорогах і розбивають їх. Хто дав «добро» перевозити такі важкі вантажі нашими дорогами, той їх знищив. Всюди, по цілій країні. Колись бурякопункти споруджували неподалік залізниці і цукрові буряки перевозились колією. Але хто нині про це думає ? Є такий філософський вислів: шлях до істини. Спочатку пізнай істину, тоді берися керувати державою.

Володимир БЕЛЕЦЬКИЙ, начальник «Райавтодору»:

– Ситуація склалася така, що плану робіт, який був би профінансований, фактично немає. А на дорогах нині треба виконувати роботи з ліквідації аварійної ямковості, які б забезпечили безпечний рух транспорту. Нині ми ремонтуємо пріоритетні дороги державного значення. От дорога «Ковель-Жовква», де працюють наші бригади. На цій трасі проходить багато великогабаритного транспорту. Дуже великий рух через Великі Мости, Червоноград, Острів… Ця дорога входить у дорожню карту і нею користуються водії великогабаритних машин. Отже ми, в першу чергу, мусимо ремонтувати її. Зараз латаємо дороги тільки щебеневою сумішшю, асфальтом – ні, бо поки що не дозволяють погодні умови. Тут потрібна відповідна температура, середньодобова хоча б плюс вісімнадцять. У нас ще й з покриттям доріг великі проблеми, бо немає відповідного водовідведення. І це переважно в населених пунктах, бо поза їх межами ми за водовідведення відповідаємо. В населених пунктах – це дуже велика біда. Того року зіткнулися з цією проблемо в Перетоках. У цій системі я вже працюю п`ятнадцять років, а з 2003 року – на посаді головного інженера. І з цього часу стикаюся з проблемою Перетік. У цьому селі дуже високі грунтові води. Друга проблема, що громади не лише Перетік, а й багатьох інших сіл замулюють, забруднюють меліоративні рови. От в Перетоках в 1968-72 роках, коли розпочалося будівництво дороги, були прориті канали на водовідведення. А коли мешканці села почали будувати хати, то рови позасипали, а, окрім цього, попереносили плоти. Правда, у цьому році, завдяки програмі меліорації земель, вдалося прочистити ці канави. Нарешті люди зрозуміли, що ми не хочемо біди ні для себе, ні для них. Дороги вище піднімати не можна, бо тоді буде вода в помешканнях. Колись ми стикнулися з такою проблемою у селі Добрячин, і нині лише вітаю ту роботу, яку вони зробили за останні два роки. Їм допоміг приватний підприємець Петро Пилипчук почистити придорожні канави. Вважаю, якби жителі села не зробили цього торік, то в 2013-ому ситуація була б ще гірша.

Ми скерували лист в Облавтодор стосовно доріг обласного значення, які потребують нагального ремонту, це – 473,2 км доріг, бо відремонтувати їх так, як належиться, при такому фінансуванні не реально. Вважаю, що ми профінансовані десь на відсотків двадцять від того, що нам реально потрібно. «Облавтодор» – досить велика організація. І якщо Сокальський «Райавтодор» не має свого асфальтного заводу чи асфальтоукладальника, то нам допомагає «Облавтодор». Бо ми є його філією і, якщо маємо великий об`єм робіт, то до нас з інших філій надходить техніка. Так само ділимось з іншими. Ми централізовано отримуємо і матеріали, і пальне. Власником доріг, балансоутримувачем і розпорядником коштів є Служба автомобільних доріг у Львівській області, генеральним підрядником і виконавцем – ДП «Львівський облавтодор». Щоб сказати, що нема асфальтного заводу і це для нас проблема – не можу. Бо при таких малих об`ємах робіт, мабуть, економічно недоцільно утримувати і обслуговувати завод. Ми возимо асфальт з заводу в Давидові, який належить «Облавтодору», а також зі Жовкви. Якщо нормальна середньодобова температура і сонячна погода, то це сприятливі умови для роботи з асфальтом. Звичайно, на якість асфальту впливає певною мірою відстань його перевезень, але тепер його перевозять у вантажних машинах, кузов яких накривають спеціальними брезентами. Якість роботи сокальських дорожників перевіряють фахівці Служби доріг. Після ямкового ремонту дорогу треба накривати поверхневою обробкою. Але нині в державі така тенденція, щоб спрямовувати зусилля лише на експлуатаційному утриманні доріг. Бо тією кількістю асфальту, яку виділяють, ми можемо покрити лише, наприклад, один кілометр дороги, а ямковий ремонт зробити від 30 до 50 кілометрів. Пропонуємо замовникам свої рішення, але вони виходять з можливостей фінансування.

Наші дороги дуже нищить великогабаритний транспорт. Львівський «Облавтодор» аналізував перевезення цукрових буряків.

Вони порахували, що дорогами Сокальського району вантажівки з солодкими коренями зробили майже тисячу рейсів. Хіба ж можуть витримати таке навантаження дороги? Вантажівки везуть по 30-40 тонн. Два роки тому ми робили рейди з працівниками ДАІ. Власники цукрових заводів наймають транспорт, тобто фізичних осіб, і працівники ДАІ не можуть оштрафувати керівників підприємств за нищення автомобільних доріг, лише оштрафувати водія за перевантаження автомобіля, але для цього потрібна спеціальна вага, якої працівники ДАІ не мають. З ким маємо «воювати»?

Нині нам реально допомагають голова і перший заступник голови РДА, вони намагаються з`ясувати ситуацію з керівництвом Радехівського цукрового заводу. І ті погодилися допомогти. Так, вони допомогли, але руйнують в десятки разів більше. Через Перетоки і Великі Мости перевезли тисячі тонн вантажу. Дорога будувалася 30-40 років тому.

Минулого року, готуючись до Євро2012, ми зробили дуже багато. Працювали на дорогах Київ-Чоп, Угринів-Хоробрів. Правда, тут ще не не все закінчили, роботи будемо продовжувати. Трохи підлатали дорогу Ковель-Жовква. Але все впирається у фінансування. Ми працюємо по три дні на тиждень, викликаємо наших працівників тоді, коли є гроші. Наші керівники добре володіють ситуацією, але виходять з фінансових можливостей. За рахунок податків від акцизного збору палива, місцеві ради можуть фінансувати ремонтні роботи на дорогах комунального значення. В минулому році працювали на територіях Мурованської, Острівської, Хлівчанської сільських (поточні роботи з щебенем) і Великомостівської міської рад (капітальний ремонт вул. Б. Хмельницького і С. Бандери). У цьому році плануємо працювати з місцевими радами. Вже розмовляли про продовження роботи на дорогах Хлівчанської, Острівської сільських і Великомостівської міської рад. Ми, в свою чергу, виїжджатимемо в сільські і міські ради, вивчатимемо ситуацію і пропонуватимемо свої послуги. Бо найближчим часом маємо давати замовлення в «Облавтодор». Для ямкового ремонту – технікою забезпечені. А коли працюємо з асфальтом, то «Облавтодор» надає нам з інших філій асфальтоукладальник, каток. Як тільки розтане сніг, стане суха погода, працюватимемо на узбіччях доріг. У нашому районі нині вже є три дороги державного значення «Червоноград-Рава-Руська» (43 км), «Броди-Червоноград» (4,2 км), «Угринів-Хоробрів». Акцентували: щоб зробити ямковий ремонт на дорогах Сокальщини, при нинішньому фінансуванні, потрібно років п`ятнадцять, при умові, що перша ямка, яку 15 років тому ремонтували, не знищиться. Більшість наших доріг вже не мають основи, потрібен капітальний ремонт. Пригадую, що наше підприємство востаннє робило капітальний ремонт дороги ще в 2000 році.

Ярослав ПАСТЕРНАК, підприємець:

– Підприємство «Галерея граніту» розташоване в Червонограді. Але з огляду на нашу діяльність – це встановлення та доставка надмогильних пам’ятників, – доводиться їздити по Україні. Часто буваю у Житомирі. Всюди в нас погані дороги, але на Сокальщині – особливо. Деколи ми навіть не можемо доставити пам’ятники замовнику, бо потерпаємо, щоб по таких дорогах не понищити його. Це відлякує наших замовників. Нещодавно довелось їхати по об’їзній дорозі в Сокалі неподалік кафе «Рибка».

То там хіба воли могли подолати той відтинок, бо дороги нема, лише яма на ямі. Машини не їдуть, а «повзуть». То знущання над людьми. Можливо, як зійде сніг, дорожники полатають, але чи надовго?

Ямковими ремонтами – далеко не заїдеш. Чи не краще зробити менший відтинок дороги, але якісно?

Павло САВЧУК, перший заступник голови Сокальської РДА:

– Ми всі бачимо, що наші дороги в аварійному стані. А ще оті непрості погодні умови, та страшна хурделиця, яка пройшла двічі в березні Львівською областю і Сокальським районом, довершили свою справу. Показали, що дорожники не спроможні впоратися з погодніми катаклізмами.

Частину доріг від Львова до межі Жовківського і Сокальського районів обслуговує Жовківська дорожна експлуатаційна дільниця, і далі – дорогу державного значення від Острова до кордону з Волинню. В принципі, в час негоди свої функції вони не виконували. Вони не дали техніки і ті затори, які були від Острова до межі з Волинню, вдалося зліквідувати аж у неділю. І ця погода ще більше понищила наші дороги. А по ремонту доріг більш конкретно можна буде говорити, коли зійде сніг, і тоді всі ями будуть, як на долоні.

Є лист начальника Львівської Служби автомобільних доріг Тараса Сиротинського про те, що заплановано на 2013ий провести капітальний ремонт доріг від межі Жовківського і Сокальського районів аж до Волинської області. В минулому році частину дороги зробили. А тепер виділили гроші на решта. На дороги комунальної власності в населених пунктах припадає 2 млн. 300 тис. грн., то не великі кошти. Бо є сільські ради, де виділено 1520 тис. грн., то надзвичайно мала сума грошей, за неї можна придбати машину щебеню, розгорнути. І все. Цих коштів недостатньо. Але і сконцентрувати всі ті кошти в одному населеному пункті теж неправильно, бо тоді в деякі села взагалі заїхати не буде можливо. Кошти на ремонт доріг надходять з державного і з обласного бюджетів. Фінансування проходитиме через фінансове управління РДА, але проблема полягає в тому, що вони надійдуть в другій половині року. Але ж уже з квітня можна розпочинати роботи і освоювати ті гроші. І якість виконаних робіт пізньої осені не може бути доброю. З якістю виконаних робіт – велика проблема. Бо замовником тих ремонтних робіт, які виконуються на комунальних дорогах, є сільська рада. Не хочу нікого образити, але далеко не всі сільські голови знають з ким співпрацювати. Бо деякі приватні підприємства, які займаються ремонтами доріг, не мають відповідної техніки, спеціалістів, асфальтного заводу. Необхідно укладати угоди зі спеціалізованими організаціями, у яких добра техніка, добрі спеціалісти, асфальтний завод. Проблема полягає ще ось у чому: всі ті підрядники хочуть працювати тоді, коли отримають кошти, а їх можна отримати і в грудні. Мало таких підприємців, які можуть залучити свої кошти і які б мали гарантію, що їм їх повернуть. Ось в чому проблема. А коштів не вистачає – це однозначно.

Микола ГИНДА, заступник голови громадської організації «Наш Дім – Сокальщина»:

– Відшуміли баталії чемпіонату Європи з футболу «Євро2012». З тим галасом відійшла в минуле надія сокальчан на покращення стану доріг. А надій було дуже багато на автошляхи центрального сполучення. Протягом 2012 року ініціативна група «Пульс Сокальщини», на сьогодні громадська організація «Наш Дім – Сокальщина», за підтримки тодішнього кандидата в депутати до Верховної Ради України по 124 виборчому округу, а нині лідера ГО «Наш Дім – Сокальщина» Дениса Осміловського, збирала підписи у жителів району на упорядкування доріг, вивчала їхні погляди щодо цієї проблеми. Такий хід справ обнадіював людей. Листи були розіслані у Міністерство інфраструктури, «Укравтодор», Адміністрацію Президента України, звідки й прийшли відповіді. Проте вони розчарували усіх без винятку. А виглядали відповіді таким чином.

Адміністрація Президента України зауважила, що питання доріг не входить до їх компетенції, а відповідно до статті 119 Конституції України є справою місцевої державної адміністрації, то вона й повинна прийняти рішення.

Львівський «Облавтодор» дав нам хоч невелику надію і повідомив, що зі спецфонду обласного бюджету виділено в 2013ому кошти на ремонт доріг Червоноград-Перетоки – 300, 0 тис. грн., Скоморохи – Роятин – 250,0 тис. грн., Сокаль – Бояничі – 252,0 тис. грн., Сокаль – Стоянів – 99,9 тис. грн.

Львівська облдержадміністрація в особі департаменту житловокомунального господарства, розвитку інфраструктури та паливноенергетичного комплексу відповіла, що «приведення автомобільних доріг загального користування Сокальського району до належного експлуатаційного стану відбудеться після формування та затвердження фінансування з державного та обласного бюджетів на 2013 рік».

Нещодавно Громадська організація «Наш Дім – Сокальщина» звернулась з листом від 22.02.2013 р. про наше бездоріжжя до прем’єрміністра М. Я. Азарова, у якому описала стан доріг Сокальщини, багато фотоматеріалів з цієї проблеми відправлено на сайт «Укрями». Ці матеріали можна розглянути у соціальній мережі facebook/ГО «Наш Дім – Сокальщина».

Чи достукаємося до якихось кабінетів – час покаже, а поки що віримо, що перемога за нами, бо не всі ж байдужі до розрухи на автошляхах Сокальщини.

Богдан ЗАРІЧНИЙ, Сокальський міський голова:

– Можу стверджувати, що під час ремонту доріг у Сокалі протягом останніх двох років ніхто не поклав собі у кишеню ні гривні, але, стан доріг у місті дуже далекий від того, який я, як міський голова, хотів бачити.

Але ми, при всьому бажанні, більше коштів на ремонт не можемо скерувати. Для прикладу, у сусідній Польщі дороги порівняно з українськими у прекрасному стані, але на їх ремонт виділяється значно більше грошей, не до порівняння більше. У мене є дуже показові дані за 2011 рік. В Україні на 170 тис. км доріг, якими опікується «Укравтодор», пішло 14 млрд. грн., а в Польщі тільки на крайові дороги протяжністю 18 тис. км використано 60 млрд. грн. А вартість робіт практично однакова. Тож коментарі тут зайві. Тільки цілеспрямована державна політика може зрушити з місця цю проблему.

А якщо говорити конкретно про Сокаль, то без цільової державної програми у цій сфері, без реформування державного законодавства (зокрема, податкового, бюджетного, тощо), що дозволило б залишити у бюджеті міської ради значно більше коштів на власний розвиток, ми не зможемо у повній мірі вирішити це питання.

Виходячи із реалій фінансових, вважаю, що за два останні роки ми немало зробили у цій сфері. У 2011 році були проведені ямкові, поточні капітальні ремонти вулиць Григоренка, Підкови, Гоголя, частини Героїв УПА, Тартаківської, Яворницького, Шевченка, Шептицького, Чайковського.

У 2012 році розпорядженням голови Львівської ОДА затверджено виділення коштів із державного бюджету – на капітальні ремонти вул. Я. Мудрого в сумі 299,760 тис. грн. та вул. Героїв УПА (ділянка від магазину «Максимум», біля шкіл №№ 4, 3 до будинку №48) в сумі 225,630 тис. грн. Роботи по ремонту вул. Я. Мудрого (1050 кв. м) та вул. Героїв УПА (1020 кв. м) – виконано.
У травні за кошти місцевого бюджету зробили поточний ремонт вулиць Шептицького, Українська, Шашкевича, Шевченка на суму 61,7 тис. грн. Окрім цього біля будинків №№ 8,9,10 по вул. Героїв УПА влаштовано дві стоянки для тимчасового паркування автомобілів площею по 90 кв. м кожна на суму 33,7 тис. грн.

Також сесією міської ради затверджено виділення коштів у сумі 150 тис. грн. на поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг і тротуарів. Виходячи з того, що після зими з’явилось багато ям на вулицях Шептицького і Шашкевича, і у центрі міста, будемо звертатися до депутатів з пропозицією скерувати частину коштів (майже 60 тис. грн.) на їх ямковий ремонт.

Також Сокальською міською радою були вжиті всі необхідні заходи, щоб виконати роботи з ремонту доріг по вулицях І. Франка, Чайковського, Мишуги та Героїв УПА. Але вони не були виконані з певних причин і не з нашої вини. Перша причина – часова, від прийняття розпорядження голови Львівської ОДА і до початку зими фізично неможливо було пройти всі етапи до дозволу на початок робіт. Розпорядженням голови Львівської ОДА тільки від 14.09.2012 р. №622 затверджено виділення коштів на капітальний ремонт вул. Чайковського в сумі 66,0 тис. грн., а розпорядженням від 20.09.2012 р. №637 затверджено виділення коштів із обласного бюджету на поточний ремонт вул. Мишуги (42,931 тис. грн.) та на капітальний ремонт вул. І. Франка (120, 0 тис. грн.). Але для початку їх виконання необхідно виготовити робочий проект (а це додаткові кошти), необхідна наявність проектної організації з сертифікатами, виданими після липня 2012 року, та відповідним висновком філії «Укрдержбудекспертиза у Львівській області. А також після цього робочий проект затверджується рішенням виконкому міської ради та подається декларація про початок робіт в інспекцію Держархбудконтролю у Львівській області. Лише після цього можна укласти договір з підрядником і розпочинати роботи. Така ж ситуація і з коштами з місцевого бюджету, які в сумі 80,0 тис. грн. передбачені на капітальний ремонт внутрішньобудинкового проїзду по вул. Героїв УПА, 55.

Друга – відсутність коштів у Державному бюджеті і відповідно замороження платежів міської ради, неможливість їх скерування як на оплату проектних робіт й висновку Укрдержбудекспертизи, так і на безпосереднє виконання ремонтних робіт на дорогах, хоча б авансом.

Переконаний, що це створено штучно, щоб органи місцевого самоврядування просто фізично не змогли освоїти кошти. Бо, якщо враховувати, що Головне управління Державного казначейства України у Сокальському районі практично не пропускало жодних платежів, окрім захищених статей, то можна зробити висновок, що коштів у бюджеті України просто не має. На які цілі вони були витрачені, це вже тема іншої розмови.

Що могла зробити, виходячи із вище наведеного, міська рада? Питання, напевно, риторичне.

Але жителі міста цього не знають (та й не хочуть знати), а всі звинувачення спрямовані на адресу керівництва міської ради.

Якщо підсумовувати питання реконструкції та ремонту доріг, то хочу зазначити, що, розуміючи і знаючи всі проблемні питання, Сокальська міська рада без цільової державної програми у цій сфері, без реформування державного і податкового законодавства, що дозволило б залишити у бюджеті міської ради значно більше коштів на власний розвиток, не зможе у повній мірі вирішувати це питання. Для порівняння – стан доріг у Сокалі і якість їх обслуговування, в тому числі і у зимовий період, є значно кращими, ніж в інших населених пунктах району, а також у порівнянні з дорогами загального значення, які пролягають через територію району.

Протягом 2012 року працівники КП «Сокальжитлокомунсервіс» неодноразово підсипали щебенем та розібраним асфальтом вибоїни на проїжджій частині вулиць Св. Володимира, Шептицького, Стуса, Української, Чайковського, внутрішньоквартальних доріг вулиць Чайковського, 40, Героїв УПА, 54, 58, 60, 26, 27.

У Сокалі є багато доріг, які потребують негайного ремонту. У найбільш критичному стані вулиця Об'їзна в районі дев'ятиповерхівок. Але хочу ще раз повідомити, що ні ця вулиця, ні Львівська не є на балансі Сокальської міської ради, і ми не маємо права скеровувати туди кошти. Ці вулиці обслуговує «Райавтодор», і вони перебувають на балансі Служби автомобільних доріг.

У 2013 році плануємо провести поточний та капітальний ремонти вулиць: І. Франка (вартість робіт 180 тис. грн.), Чайковського (280 тис. грн.), Української – від вул. Шашкевича до вул. Об'їзної (108 тис. грн.), Міцкевича, Св. Володимира, Мишуги (загальна вартість робіт 146 тис. грн.), частини вулиці Героїв УПА в районі школи №3, будинку №55 та інших проблемних ділянок – це 350 тис. грн.

До розмови ми також попросили долучитися керівників кількох підприємств, які здійснюють перевезення пасажирів у нашому районі, працівники яких, мабуть, постійно стикаються з проблемами на дорогах, але вони, на жаль, не знайшли часу на розмову. Якщо наші читачі хочуть висловити свої думки стосовно доріг Сокальщини, то ми опублікуємо їх на шпальтах газети.

Записала Оксана ПРОЦЬ.

Фото автора

Exit mobile version