Проблеми зі зв’язком, які виникають під час вимкнень електроенергії, частково впливають на роботу системи е-квитка. Деякі функції системи можуть працювати дещо сповільнено.
При цьому, валідація/оплата проїзду здійснюється у звичному режимі.
Про це повідомили у ЛКП «Львівавтодор».
У комунальному підприємстві пояснюють, що обмін інформацією між валідаторами у транспорті та центральним сервером відбувається через APN-канали операторів мобільного зв’язку. І відсутність електропостачання впливає на швидкість передачі інформації у системі е-квитка. Через це з певною затримкою можуть працювати функції відображення інформації про квиток на валідаторі у транспорті, а також виникати затримки з розблокуванням ЛеоКарт після поповнення від’ємного балансу картки.
«Нагадуємо, при від’ємному балансі система блокує ЛеоКарт, через що валідатор її відхиляє. Після поповнення картки розблокування відбувається автоматично, орієнтовно від 10 хв. Але, в умовах перебоїв зі зв’язком, отримання даних про розблокування картки може відбуватися із затримкою. Тому пасажирам важливо стежити за балансом своєї транспортної ЛеоКарт та завчасно її поповнювати – хоча б за кілька годин до запланованої поїздки. А щоб уникнути ситуацій з блокуванням – рекомендуємо зберігати плюсовий баланс картки.
Також може виникати дещо сповільнене реагування меню на валідаторі при перевірці інформації про квиток та відображення інформації», – повідомили у ЛКП «Львівавтодор».
Нагадаємо, перевірити актуальну суму на транспортній картці можна через сервіси EasyPay, через валідатор у транспорті та через брендовані кіоски «Інтерпрес». Покрокова інструкція щодо перевірки балансу картки – тут.
До слова, у Львові, 65% пасажирів міського громадського транспорту валідують свої поїздки картками ЛеоКарт – загальними, студентськими, учнівськими та пільговими. Загалом, станом на зараз мешканці оформили та придбали 390 тисяч ЛеоКарт.