Головна / Цікаво знати / Автомобіль Adler Trumpf – історія марки

Автомобіль Adler Trumpf – історія марки

Німців завжди тягнуло в небо. Чомусь саме перната символіка супроводжує Німеччину вже кілька століть. Особливо люблять німці орлів. Чи не їсти, а так, як символ грізною впевненості та непереможності. Якщо ви думаєте, що відомий художник з Мюнхенської області, згодом проміняв свою кар'єру на завоювання всесвіту, був перший, то ви глибоко помиляєтеся.

Adler перекладається з німецької не інакше, як «орел». Фірма почала своє існування з початку ХХ століття і займалася випуском велосипедів і друкарських машинок. А на створення автомобільного профілю компанії господаря підштовхнув велике замовлення велосипедних коліс, який скоїв якийсь Карл Бенц для виробництва своїх безкінних екіпажів. Тоді все й почалося. Adler вже до 20х років випускав дорогі седани для багатих покупців, але з настанням кризи їх кількість помітно поменшало і продажі стали стрімко падати.

І тут на горизонті з'являється орел-рятівник, козирна карта компанії Адлер – нова революційна модель Adler Trumpf, що по-нашому значить «козир». Важливість цього автомобіля для історії можна порівняти хіба що з появою разноцветно-чорних Форд-Т в 1901 році. Справа в тому, що Adler Trumpf мав привід на передні колеса і дуже демократичну ціну при цьому. Таким чином, компанія своїм козирем вбила разу двох зайців – продажу відчутно зросли, а темні автолюбителі почали пізнавати всі принади передньопривідного автомобіля.

Не тільки ціною, але і технічними характеристиками блищав новий Adler Trumpf. Для того часу 25-сильний моторчик в півтора літра легко розганяв автомобіль до 110 км / год. Цікавою була і компоновка передньопривідною трансмісії – двигун був розгорнутий задом наперед, до нього кріпилася 4х-ступінчаста КПП, а в передній частині встановлювалася головна передача і привід на передні колеса. Незадоволені провокував тільки той факт, що радіус повороту був дещо завеликий через те, що шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС) тоді ще активно не застосовувався. І ще була одна проблема у козирного орла – заміна ременя приводу вентилятора досягалася шляхом від'єднання КПП від двигуна, так як приводний ремінь обертався за допомогою шківа на зчепленні.

У свідомості ж пострадянської людини Adler Trumpf назавжди залишиться в пам'яті по численних фото та відеоматеріалів, пов'язаних з гайдаївської «Кавказька полонянка». Той самий червоний кабріолет з безглуздим оленем від ГАЗ 21 і був якраз Adler Trumpf 1934 року.

Дякуємо авто портал vseta4ki.com за наданий матеріал для написання статті

Голос Сокальщини на GoogleNews

Про Андрій Гаврилюк

Залишити відповідь

Ваша поштова адреса не опублікується. Необхідні поля позначено *

*

9 − one =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

закрити

Ми виявили що ви користуєтеся Ad Blocker!

Для того щоб ми були незалежними потрібно так мало - відображати рекламу!