Цікаво знати

Автомобіль Adler Trumpf – історія марки

Німців завжди тягнуло в небо. Чомусь саме перната символіка супроводжує Німеччину вже кілька століть. Особливо люблять німці орлів. Чи не їсти, а так, як символ грізною впевненості та непереможності. Якщо ви думаєте, що відомий художник з Мюнхенської області, згодом проміняв свою кар'єру на завоювання всесвіту, був перший, то ви глибоко помиляєтеся.

Adler перекладається з німецької не інакше, як «орел». Фірма почала своє існування з початку ХХ століття і займалася випуском велосипедів і друкарських машинок. А на створення автомобільного профілю компанії господаря підштовхнув велике замовлення велосипедних коліс, який скоїв якийсь Карл Бенц для виробництва своїх безкінних екіпажів. Тоді все й почалося. Adler вже до 20х років випускав дорогі седани для багатих покупців, але з настанням кризи їх кількість помітно поменшало і продажі стали стрімко падати.

І тут на горизонті з'являється орел-рятівник, козирна карта компанії Адлер – нова революційна модель Adler Trumpf, що по-нашому значить «козир». Важливість цього автомобіля для історії можна порівняти хіба що з появою разноцветно-чорних Форд-Т в 1901 році. Справа в тому, що Adler Trumpf мав привід на передні колеса і дуже демократичну ціну при цьому. Таким чином, компанія своїм козирем вбила разу двох зайців – продажу відчутно зросли, а темні автолюбителі почали пізнавати всі принади передньопривідного автомобіля.

Не тільки ціною, але і технічними характеристиками блищав новий Adler Trumpf. Для того часу 25-сильний моторчик в півтора літра легко розганяв автомобіль до 110 км / год. Цікавою була і компоновка передньопривідною трансмісії – двигун був розгорнутий задом наперед, до нього кріпилася 4х-ступінчаста КПП, а в передній частині встановлювалася головна передача і привід на передні колеса. Незадоволені провокував тільки той факт, що радіус повороту був дещо завеликий через те, що шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС) тоді ще активно не застосовувався. І ще була одна проблема у козирного орла – заміна ременя приводу вентилятора досягалася шляхом від'єднання КПП від двигуна, так як приводний ремінь обертався за допомогою шківа на зчепленні.

У свідомості ж пострадянської людини Adler Trumpf назавжди залишиться в пам'яті по численних фото та відеоматеріалів, пов'язаних з гайдаївської «Кавказька полонянка». Той самий червоний кабріолет з безглуздим оленем від ГАЗ 21 і був якраз Adler Trumpf 1934 року.

Дякуємо авто портал vseta4ki.com за наданий матеріал для написання статті

Голос Сокальщини на GoogleNews