Поради

Огляд Ford Puma

Форд Пума – хороша машина?

Було б так легко відхилити Ford Puma як підробку купе Puma кінця 1990-х, як одну з тих старих рок-груп, які раптово «реформуються» з тим же ім’ям і вокалістом, але з купою новачків позаду. Однак це зробило б як машині, так і людям, які стоять за нею, ведмежу послугу.

Для початку зверніть увагу на дизайн, який одночасно виходить спокусливим, агресивним і зухвалим. Він не буде залучати стільки голів, як Nissan Juke, але Puma дійсно привертає увагу в порівнянні з розумною Skoda Kamiq і квадратним VW T-Cross.

На жаль, цього не можна сказати про салон Ford Puma. В цьому немає нічого поганого, але він дуже схожий на інтер’єр Fiesta і не виглядає особливо особливим. Інтер’єр Peugeot 2008 набагато сучасніший і стильний.

На щастя, є безліч штуковин і технологій, щоб відволіктися від злегка дряпав пластика і непоказного дизайну Puma. Всі моделі оснащені 8-дюймовим сенсорним екраном з супутниковою навігацією і дзеркальним відображенням смартфона, а автомобілі ST-Line додають широкоекранний цифровий дисплей водія – як і в багатьох шикарних німецьких позашляховиках.

На відміну від цих автомобілів, Ford Puma відчуває себе досить тісним ззаду. Це не самий затишний маленький позашляховик, але вам буде краще з VW T-Cross або Skoda Kamiq, якщо ви регулярно возите високих пасажирів.

Допомагаючи кігтю Puma повернутися, деякі моменти – це все розумні функції в його багажнику, включаючи простий у використанні регульований пол і водонепроникний ящик для зберігання. У цього Megabox (так, саме так його називає форд України модельний ряд ціни) є заглушка внизу, так що ви можете носити брудний багаж під підлогою, потім промити його з шланга і злити брудну воду, коли ви закінчите. Ідеально, якщо ви плануєте вирушити в похід на своєму позашляховику.

Однак не думайте, що Ford Puma впорається з серйозним бездоріжжям. Як і більшість невеликих позашляховиків, він поставляється тільки з переднім приводом, а його 1,0-літровий помірно-гібридний двигун внутрішнього згоряння (це єдине паливо, яке використовує Puma) більше підходить для міста, ніж для прогулянок по гірській місцевості в пошуках (більш небезпечною , страшною) цієї річ. Вони також пропонують пристойну економію палива.

Дотримуйтеся міста, і ви виявите, що Ford Puma – дрібниця для водіння. Насправді ви не сидите так високо, як очікували б від позашляховика.

Ви відчуєте нерівності на своєму сидінні трохи більше, ніж в Skoda Kamiq, Toyota C-HR і VW T-Cross, однак, Ford не такий тихий, як ці автомобілі на автомагістралі, але їде по звивистій дорозі. А Puma занадто рада, щоб ви посміхалися, як Чеширський кіт.

Якщо вам подобається щось ще більш спортивне, ви відразу ж виберете швидку модель ST. Проте, навіть якщо ви не шукаєте захоплюючий позашляховик, варто подумати про Ford Puma завдяки поєднанню хороших стандартних технологій, практичного багажника і стильного зовнішнього вигляду.

Голос Сокальщини на GoogleNews