Поради

Віддалене обслуговування серверів: переваги професійної роботи

Зберігання та обробка значних обсягів інформації на сучасному підприємстві передбачає придбання та експлуатацію сервера. Так називають комп’ютер з поліпшеними параметрами потужності і збільшеним об’ємом пам’яті, до якого підключені ПК керівництва і персоналу. Від працездатності сервера багато в чому залежить безперебійна робота локальної мережі всередині компанії і доступ до даних, розміщених на зберігання. В таких умовах особливої ​​важливості набуває професійне обслуговування серверів аутсорсингової компанією – послуга, спрямована на:

  • підтримання стабільної працездатності сервера;
  • своєчасне оновлення серверних додатків і систем захисту від несанкціонованого доступу і витоку даних;
  • регулярне резервне копіювання інформації для її оперативного відновлення в разі втрати;
  • контроль роботи серверного обладнання і створення оптимальних умов для його безперебійної експлуатації.

Довірити сервер можна компетенції і досвіду системного адміністратора. Але якщо мова йде про величезні обсяги інформації всередині складної локальної мережі, оптимальним рішенням буде звернення до сторонніх фахівців, що пропонують віддалене обслуговування обладнання з виїздом на місце в міру необхідності. У числі переваг такого співробітництва варто виділити:

  • гарантію професійного підходу до роботи і безпеки конфіденційної інформації;
  • організацію обслуговування в режимі 24/7 з оперативним усуненням виникаючих неполадок;
  • постійний зв’язок з технічними фахівцями;
  • застосування відпрацьованих рішень, які довели свою ефективність в процесі управління та оптимізації серверного обладнання.

Абонентське обслуговування серверів в режимі аутсорсингу – запорука справної роботи дорогої техніки і відчутна економія на оплаті послуг професіоналів.

Основні заходи в рамках обслуговування сервера

Завдання, яке покликане вирішувати обслуговування серверів, – забезпечення безперебійної роботи обладнання і усунення ризику випадкової чи навмисної витоку або втрати даних. Тому фахівці ініціюють і проводять такі заходи:

  • постійний моніторинг системи з метою своєчасно виявити і усунути ознаки зовнішньої загрози або внутрішнього збою;
  • призначення рівнів доступу між фахівцями компанії-замовника і відстеження їх роботи з інформацією, розміщеною на сервері;
  • своєчасне оновлення серверного ПО і використовуваних додатків;
  • обслуговування апаратної частини сервера – заміна комплектуючих, видалення пилу, придбання додаткових пристроїв і т.д.

Також в компетенції фахівців з обслуговування серверів – консультування з питань придбання та оптимізації серверного обладнання. Всебічна підтримка професіоналів дозволить уникнути зайвих витрат і забезпечить безвідмовну роботу складних технічних пристроїв, надійно захищених від будь-якого несанкціонованого втручання.

Абонентське обслуговування серверів в компанії «IT-911»

Команда кваліфікованих фахівців «IT-911» пропонує професійну консультативну допомогу і практичну організацію обслуговування серверів суб’єктів бізнесу. Співпраця може бути організовано в форматі регулярного відвідування або віддаленого адміністрування, де остаточний вибір здійснюється за згодою сторін з урахуванням напрямку діяльності замовника і типу серверного обладнання. Телефонуйте, щоб отримати додаткові консультації за послугою і оформити заявку на виклик фахівця для уточнення умов майбутньої роботи.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 + 11 =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.