
Зберігання та обробка значних обсягів інформації на сучасному підприємстві передбачає придбання та експлуатацію сервера. Так називають комп’ютер з поліпшеними параметрами потужності і збільшеним об’ємом пам’яті, до якого підключені ПК керівництва і персоналу. Від працездатності сервера багато в чому залежить безперебійна робота локальної мережі всередині компанії і доступ до даних, розміщених на зберігання. В таких умовах особливої важливості набуває професійне обслуговування серверів аутсорсингової компанією – послуга, спрямована на:
- підтримання стабільної працездатності сервера;
- своєчасне оновлення серверних додатків і систем захисту від несанкціонованого доступу і витоку даних;
- регулярне резервне копіювання інформації для її оперативного відновлення в разі втрати;
- контроль роботи серверного обладнання і створення оптимальних умов для його безперебійної експлуатації.
Довірити сервер можна компетенції і досвіду системного адміністратора. Але якщо мова йде про величезні обсяги інформації всередині складної локальної мережі, оптимальним рішенням буде звернення до сторонніх фахівців, що пропонують віддалене обслуговування обладнання з виїздом на місце в міру необхідності. У числі переваг такого співробітництва варто виділити:
- гарантію професійного підходу до роботи і безпеки конфіденційної інформації;
- організацію обслуговування в режимі 24/7 з оперативним усуненням виникаючих неполадок;
- постійний зв’язок з технічними фахівцями;
- застосування відпрацьованих рішень, які довели свою ефективність в процесі управління та оптимізації серверного обладнання.
Абонентське обслуговування серверів в режимі аутсорсингу – запорука справної роботи дорогої техніки і відчутна економія на оплаті послуг професіоналів.
Основні заходи в рамках обслуговування сервера
Завдання, яке покликане вирішувати обслуговування серверів, – забезпечення безперебійної роботи обладнання і усунення ризику випадкової чи навмисної витоку або втрати даних. Тому фахівці ініціюють і проводять такі заходи:
- постійний моніторинг системи з метою своєчасно виявити і усунути ознаки зовнішньої загрози або внутрішнього збою;
- призначення рівнів доступу між фахівцями компанії-замовника і відстеження їх роботи з інформацією, розміщеною на сервері;
- своєчасне оновлення серверного ПО і використовуваних додатків;
- обслуговування апаратної частини сервера – заміна комплектуючих, видалення пилу, придбання додаткових пристроїв і т.д.
Також в компетенції фахівців з обслуговування серверів – консультування з питань придбання та оптимізації серверного обладнання. Всебічна підтримка професіоналів дозволить уникнути зайвих витрат і забезпечить безвідмовну роботу складних технічних пристроїв, надійно захищених від будь-якого несанкціонованого втручання.
Абонентське обслуговування серверів в компанії «IT-911»
Команда кваліфікованих фахівців «IT-911» пропонує професійну консультативну допомогу і практичну організацію обслуговування серверів суб’єктів бізнесу. Співпраця може бути організовано в форматі регулярного відвідування або віддаленого адміністрування, де остаточний вибір здійснюється за згодою сторін з урахуванням напрямку діяльності замовника і типу серверного обладнання. Телефонуйте, щоб отримати додаткові консультації за послугою і оформити заявку на виклик фахівця для уточнення умов майбутньої роботи.