Існують випадки, коли тривалий час особа працює за кордоном, проте, користується державною соціальною підтримкою, компенсаціями, отримує субсидію та інші державні соціальні виплати за кошти Державного бюджету України, який наповнюється з податків громадян, які офіційно працюють на теренах нашої держави.
Найперше це стосуються компенсаційних виплат на догляд за інвалідом І групи або престарілими старше 80 років. Громадяни оформляють згадану виплату, але догляд не здійснюють, оскільки, до прикладу, перебувають на заробітках за кордоном.
Аналогічна умова присутня у механізмі призначення житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг. Зокрема, житлову субсидію не може бути призначено у разі, коли член домогосподарства або член сім’ї із складу домогосподарства перебуває неофіційно за кордоном сукупно більше 60 днів протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії. До 60-денного періоду перебування за кордоном не включаються дні службового відрядження, лікування або навчання за кордоном, що підтверджується відповідними документами.
Управлінням соціального захисту населення постійно проводиться перевірка щодо виїзду за кордон одержувачів допомог, зокрема, здійснюються запити до державної прикордонної служби. Також інформація про неофіційне працевлаштування за кордоном є важливим фактором що призводить до повернення одержаних коштів у добровільному або судовому порядку та подальше скеровування такої інформації до правоохоронних органів.