Листи до редакції

Визначено переможців конкурсу «Практичний психолог року – 2024» на Львівщині

У Львівській області завершився конкурс «Практичний психолог року – 2024», який вперше відбувся у листопаді-грудні цього року. Участь у ньому взяли 24 психологи з дошкільних, загальноосвітніх, спеціальних закладів освіти, ліцеїв та закладів фахової передвищої освіти.

Конкурс проходив у рамках обласного дидактико-педагогічного форуму «Педагогічні та психологічні виміри сучасної освіти», де відбулися панельні дискусії про трансформацію освіти, профілізацію ліцеїв і реформи психологічної служби.

Переможці конкурсу

Дипломами та цінними подарунками нагородили:

  • І місце – Олена Кривенко-Камінська, практичний психолог КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича».
  • ІІ місце – Наталія Ничта, практичний психолог КЗ ЛОР «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр Святого Миколая».
  • ІІІ місце:
    • Наталія Бурбан, практичний психолог Вузлівського опорного навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей».
    • Мар’яна Жила, практичний психолог КЗ ЛОР «Навчально-реабілітаційний центр «Оберіг».
    • Світлана Чорна, практичний психолог Гімназії №10 Шептицької міської ради Львівської області.

Лауреати конкурсу:

  • Галина Гавловська, практичний психолог Наконечнянської гімназії імені Героя України Романа Сеника.
  • Христина Гук, практичний психолог Миколаївського закладу загальної середньої освіти І ступеня.
  • Світлана Худик, практичний психолог Новояворівського закладу дошкільної освіти №9.

Особливі відзнаки:
Дипломом департаменту освіти і науки Львівської ОДА за внесок у розвиток психологічної служби Львівщини нагороджено Олену Стадник, завідувачку кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».


Важливі аспекти форуму

На форумі обговорювали:

  • Профілізацію ліцеїв, яка сприятиме якісній освіті, хоча очікуються зміни через зменшення кількості учнів.
  • Реформу психологічної служби, яка стартувала у 2022 році. Її результати допомагають у підтримці психічного здоров’я учасників освітнього процесу в умовах війни.
  • Реалізацію концепції Нової української школи (НУШ). Основний акцент зроблено на забезпеченні реформи у базовій школі, що є головним викликом після 2023 року.

Соціологічне дослідження, презентоване на форумі, вказало на необхідність підвищення престижу професії вчителя, гідної оплати праці та збалансування робочого навантаження.

Голос Сокальщини на GoogleNews