Поради

CRM система для ведення клієнтів

Використання CRM збільшує конверсію до 4 разів. Чи означає це, що будь-яка сучасна CRM система для ведення клієнтів має виняткові переваги? Звичайно, як і всі бізнес-інструменти, вона може мати недоліки. Без неї компаніям нині доводиться туго.

За інформацією IBM, один долар, який вкладається у використання CRM, в результаті приносить бізнесу 5 доларів. Цей факт надійно демонструє, наскільки важливим є застосування такої системи. Для отримання максимальної користі CRM необхідно правильно вибрати, а потім адаптувати під бізнес.

Переваги для користувачів

Основна перевага CRM – збереження кожного епізоду взаємної дії з покупцями. На всіх клієнтів у системі заводяться особисті картки, в яких зафіксована значуща для продажу інформація:

  • контактні дані;
  • уподобання, дні народження та інша інформація;
  • документація, файли;
  • листування, записи розмов по телефону;
  • історія грошових переказів, покупок;
  • завдання, нотатки диспетчерів.

Інформація про взаємні стосунки з клієнтами доступна завжди. У цьому випадку дотримується хронологія. Отримати доступ до даних можна швидко і без особливих труднощів. Вся інформація розміщується в єдиному інтерфейсі, що зумовлює простоту використання системи.

Особливості застосування

CRM використовується для вирішення різних завдань, що є актуальними для різних компаній. Прибутковість бізнесу має пряму залежність від ефективної взаємодії з клієнтами, що докладніше можна дізнатися на сайті. Нижче перераховані основні напрямки:

  • Маркетингове керування. CRM-системи мають одну важливу перевагу. Воно полягає у повній автоматизації роботи з клієнтами, з’ясуванні пріоритетів на ринку, а також аналіз отриманої інформації.
  • За необхідності можна збирати базу даних клієнтів, які є потенційними, визначати їх реальні потреби та створювати ефективну маркетингову стратегію.
  • Продаж. Діяльність організацій у сфері виконання отриманих замовлень автоматизується. Завдяки застосуванню систем CRM можна забезпечити своєчасне надсилання покупцям якісних товарів, а клієнтам – надання послуг. Також можна усунути проблеми, які виникають через людський фактор. Програма дозволяє створювати супровідну документацію, відстежувати заявки, що надходять до компанії. Також вона допоможе менеджерам планувати наступні кроки під час роботи з потенційними клієнтами.
  • Взаємодія. Отримання швидкого доступу до інформації про покупців, історію покупок, контакти, листування та записи розмов з кожним конкретно взятим клієнтом.
  • Звітність, аналіз. Моніторити ефективність функціонування відділу продаж значно простіше, якщо спиратися на зведення, діаграми та графіки, які створюються системою. Актуальність, наочність такої інформації – основна перевага CRM. Інформація такого типу є основою висновків щодо слабких і сильних місць компанії. Також вносяться певні корективи до її роботи.
  • Обслуговування. Будь-які питання, які стосуються отримання від клієнтів інформації щодо параметрів замовлення, оплати, доставки, роботи з можливими претензіями, можна автоматизувати, впроваджуючи в роботу компанії CRM-систему.

Узгоджене використання всіх компонентів системи CRM, названих вище, значно спрощує вирішення різноманітних завдань бізнесу з налагодження оптимальної взаємодії з клієнтами, дає можливість витрачати мінімум ресурсів на виконання поточних процесів з величезною ефективністю.

Голос Сокальщини на GoogleNews