Поради

Лайтбокс для просування бізнесу

Історія лайтбоксів налічує вже понад сто років, вперше такі пристосування почали використовуватися в Парижі. Задумка належить власнику перукарні, який таким оригінальним способом вирішив залучити клієнтів. Через три роки після своєї появи світлові короби увійшли в масове споживання, чому раніше перешкоджала корозія електродів, з якою нічого не могли вдіяти вчені.

З тих пір і по сьогоднішній день лайтбокс продовжує залишатися ефективним засобом зовнішньої реклами. Якщо раніше обладнання було дорогим і його виготовлення вимагало тривалого часу, то тепер кожен бажаючий може зайти сюди, зробити замовлення і вже через кілька днів конструкція почне приносити прибуток компанії.

Світлові ящики бвают односторонніми, двосторонніми або гнутими. Різницю між першими двома типами можна побачити за назвою, а об’єднує їх використання під час складання алюмінієвого профілю. Виробники по максимуму оцінили його переваги: ​​вологостійкість, несхильність морозів і відсутність боязні опадів. Також такий профіль є довговічним, оскільки ще на заводі покривається антикорозійним складом.

Всередину одностороннього і двостороннього лайтбоксу поміщається люмінесцентна лампа або світлодіоди. Друк зображення здійснюється на папері або вініловій плівці (другий варіант використовується частіше). Принципово двосторонній бокс відрізняється від одностороннього наявністю металевої рами, яка необхідна для кращої стійкості. Також перевагою цієї конструкції є видимість практично з будь-якого кута.

Гнуті короби порівняно недавно зайшли на ринок. Їх особливість полягає у відсутності профілю, а зовнішня частина пристрою являє собою «чистий» акрил. За рахунок своєї структури пристосування має легку вагу, та й вартість його виготовлення не дуже висока. Замовляти гнутий лайтбокс доцільно в тих випадках, коли є необхідність надрукувати об’ємний логотип компанії або провести виставку на найвищому рівні.

Односторонні установки поміщаються переважно на стіни. Найбільшим попитом користуються двосторонні засоби зовнішньої реклами, які ми бачимо в повсякденному житті. Найчастіше вони розміщуються на тротуарах або біля різних закладів. Також є сенс встановити двосторонній лдайтбокс на дах автомобіля (реклама заходу, облаштування автомобіля таксі та ін.).

Досить часто бізнесмени замовляють тут світлові короби з метою додати родзинку в офісне приміщення. Маркетологи рекомендують робити вибір на користь цього напрямку після появи нової послуги або товару. Також за допомогою лайтбоксів прийнято оповіщати потенційних споживачів про різні акції і наближаються заходах.

Голос Сокальщини на GoogleNews