Поради

QR меню: зручно, безпечно, гігієнічно

QR меню у закладах громадського харчування не рідкість, але є явні прихильники виключно паперового варіанта меню. Цифрове меню – це не просто данина моді та сучасний тренд. QR меню зручно у використанні гостям та співробітникам, а також власнику бізнесу.

Як працює цифрове меню? Все дуже просто – клієнт сканує за допомогою смартфона зображення QR коду та переходить у меню сервісу зі зрозумілим та зручним інтерфейсом. Жодних додаткових маніпуляцій не потрібно, можна із задоволенням робити замовлення, вносити доповнення, писати повідомлення офіціанту або ставити запитання. А після виконання замовлення також легко зробити розрахунок і навіть залишити чайові, вказавши % від загальної суми.

Щоб почати використовувати цю опцію у своєму закладі, вам потрібно залишити заявку на сайті Restorolla. Менеджер компанії зв’яжеться з вами і створить унікальний QR-код, а потім і цифрове меню. Ви отримаєте два варіанти QR коду – паперовий та електронний, які можна розмістити у доступних місцях ресторану. Крім цього, цифрові коди публікують на сайті закладу, в соцмережах, на рекламних майданчиках, листівках, брошурах та стендах, що забезпечує ресторанам та кафе додаткову рекламу.

QR меню, створене за допомогою сервісу Restorolla, безконтактне та безпечне, в ньому легко робити коригування, пов’язані зі зміною складу страв або концепції закладу. Цифрове меню абсолютно універсальне, тому його використовують кафе, ресторани, піцерії, пекарні, готелі, фуд-корти та точки стріт-фудів.

Вигода застосування QR меню для клієнтів закладів полягає в наступному:

· Не вимагає скачування додатків;

· інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, актуальний прайс, барвисті фото;

· Вибір мови за бажанням;

· можливість робити замовлення не тільки всередині закладу, оформляти доставку та замовлення на певну дату із самовивозом;

· Оплата за рахунком та чайові через сервіс Restorolla.

Для бізнесу та співробітників закладу QR меню також надає низку переваг:

· можливість швидко та легко вносити зміни до меню або прайс для підтримки їх актуальності;

· Інтеграція з POS;

· Оплата та чайові через сервіс;

· Визначення лояльності клієнтів, створення баз даних для розширення бази відвідувачів за допомогою акцій, знижок та бонусів;

· Оптимізація часу та розподіл навантаження;

· Просте та зручне спілкування з гостями через додаток, що підвищує лояльність до закладу;

· Збільшення середнього чека від 20 до 40%.

Голос Сокальщини на GoogleNews