Поради

Як оплатити послуги Водоканалу дистанційно

У великих містах забезпечення водопостачанням, електроенергією, постачанням газу залежить від якісної роботи комунальних служб та комунальних підприємств, які обслуговують місто. Облводоканал м. Запоріжжя відповідає за якісне постачання питної води, усуває аварії та засмічення водопроводів, встановлює лічильники, приймає оплату за послуги. У зв’язку з пандемією COVID-19 водоканал закликає мешканців розраховуватися за послуги у дистанційному режимі. Такий спосіб оплати значно зменшує черги та знижує ризик зараження коронавірусною інфекцією.

КП «Водоканал» у м. Запоріжжя нагадує, що громадяни можуть заплатити за послуги кількома способами: на Укрпошті, у касах банків, у терміналах самообслуговування, онлайн. Оплатити послуги можна через сервіс онлайн платежів EasyPay. Для цього потрібно знати номер карткового чи банківського рахунку. Щоб розрахуватися за холодну воду, на головній сторінці Водоканалу потрібно перейти в розділ «Комунальні платежі». Там можна знайти потрібну компанію. Стрічка пошуку дозволяє знайти адресата за кілька секунд.

У абонентській книжці вказаний особовий рахунок клієнта. Його потрібно вести у віртуальну квитанцію. Потрім потрібно ввести суму, показники лічильника, номер банківської карти. Можна використовувати зарплатну, кредитну чи карту для виплат. Перед відправкою платежу рекомендовано звірити всі дані.

Клієнтам платіжного сервісу EasyPay гарантовано збереження конфіденційної інформації: інтернет-з’єднання блокується відповідно до міжнародних протоколів безпеки.

Як стати улюбленим клієнтом водоканалу

Споживачі сприймають послуги, які отримують від комунальних служб, як щось належне. Проте за чистою водою в крані стоїть важка робота багатьох спеціалістів. Водоканал вдячний клієнтам, які виконують такі прості правила:

  • Вчасно сплачують надані послуги.
  • Подають лічильники за використані об’єми води.
  • Правильно використовують каналізацію.
  • Вчасно повідомляють про витоки та поломки систем водозабезпечення.
  • Обслуговуються дистанційно під час паднемії.

Дистанційне обслуговування надає клієнтам такі ж самі можливості, як і офлайн. Додаткові питання можна вирішити за контактними номерами телефонів, що розміщені на офіційному сайті Водоканалу. Повідомлення, прохання та рекомендації можна відправляти на електронну пошту.

Голос Сокальщини на GoogleNews