Поради

Як підготувати ефективний рекламний банер?

Вищенаведене правило відноситься як до контенту, так і до графіку. Однак будьте обережні, щоб не перевантажувати рекламу занадто великою кількістю тексту.

Рекламні банери в публічному просторі фокусують погляд аудиторії всього на кілька секунд. Цього часу має бути достатньо, щоб зацікавити його і спонукати звернутися за додатковою інформацією в інших засобах масової інформації. Довгі блоки тексту бентежать. Звернемо увагу на те, щоб зміст був розбірливим, а його повідомлення було ясним. Дуже важливий рекламне гасло, що є носієм емоцій. Повідомлення може бути посилено за допомогою рекламного стимулу, який закликає до позитивних відчуттів. Знижки та знижки-ефективний спосіб привернути увагу.

Рекламний банер також може використовуватися як засіб для приведення одержувача в потрібний настрій. Для цього варто використовувати правильно підібрану графіком. Вона повинна бути узгоджена з вимовою оголошення і посилатися на візуальну ідентифікацію відправника банера. Не забудьте поставити логотип компанії на прямої видимості і виставити контактну інформацію. Основна мета рекламних банерів-спонукати одержувача до дії-зайти на сайт, полюбити фан-сторінку, підписатися на розсилку, зробити телефонний дзвінок або написати електронного листа. Вся інформація, яка буде необхідна для виконання цих кроків, повинна бути розміщена на видному місці. Варто використовувати так зване повідомлення call to action, тобто використовувати такі слова, як “побачити більше” або “перевірити”.

Як Підготувати рекламний банер для друку?

Підготовка рекламного банера для друку на сітці може бути доручена дослідної друкарні і, таким чином, можна отримати гарантію високої якості обслуговування і задоволеності кінцевим продуктом. Особливо важливо, пам’ятати, щоб він був збережений в прийнятному для друку форматі.

Зазвичай це такі формати:

PDF,
CDR,
AI,
TIFF,
JPG,
PSD,
EPS.

Для файлів PDF або TIFF потрібно стиснення LZW, тобто згладжування шарів. Файл з дизайном банера також необхідно перетворити в колірну палітру CMYK. Проект повинен бути виконаний в масштабі 1: 1. Давайте не будемо забувати про оптимальний дозвіл-для растрової графіки це значення становить 150 dpi. У проект, підготовлений до друку, також повинні бути включені поля і провали. Розмір провалів, тобто місць, відрізаних в процесі друку, визначається індивідуально з кожною друкарнею. Всі шрифти повинні бути згладжені. Нарешті, звернемо увагу на якість паперу, на якій буде надрукований банер – вона повинна бути водонепроникною, ніж зазнати впливу вологи і ультрафіолетових променів, а також володіти високою стійкістю до механічних пошкоджень.

Голос Сокальщини на GoogleNews