Про економіку

Готовність дороги Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий становить 33%

Трохи статистики та фактичних даних по виконанню робіт на об’єкті ремонту дороги Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий у рамках Програми Президента «Велике будівництво» згідно Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги повідомили у прес-службі Управління автомобільних доріг у Львівській області.

Оперативне виконання станом на сьогодні становить 33%.

Заплановано відремонтувати  – 46,4 км дороги та 12 мостових переходів, загальною довжиною 251 м.п. На  10 мостах проведемо капітальний ремонт, 1 міст заплановано перебудувати на поліетиленову спіральну трубу та 1 міст демонтувати.

Крім цього, проєкт передбачає влаштування:

  • 3 кільцеві транспортні розв’язки,
  • 56 автобусні зупинки,
  • 3 стоянки автотранспорту,
  • тротуари, освітлення та засоби заспокоєння руху в населених пунктах.

Які роботи провели станом на сьогодні?

–  вирубка кущів та порослі – 2,0 га.

–  влаштування водоперепускних труб -17 шт.

–  проведено фрезерування існуючого покриття – 27,0 км.

–  поширення проїзної частини – 25,0 км.

–  влаштування основи з органо-мінеральної суміші обробленої комплексним в’яжучим –  25,0 км.

–  влаштування нижнього шару асфальтобетонного дорожнього покриття – 20,0 км.

–  влаштування верхнього шару покриття ЩМА – 16,0 км.

–  розпочаті роботи на 9 мостових переходах.

–  влаштовано тротуар – 3,5 км.

–  виконуються роботи з прокладання кабелю електроосвітлення та влаштування опор освітлення.

Зазначимо, що Договір між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги підписаний ще у 2015 році, відповідно до якого підрядна організація має провести капітальний ремонт на прикордонних дорогах. Зокрема, на автошляхах Т-14-20 Яворів – Грушів, Т-14-01 КПП «Смільниця» – Старий Самбір, Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий та Т-14-04 Червоноград – Рава – Руська. Однак реалізація проєкту «Розбудова прикордонної дорожньої інфраструктури на підходах до пунктів пропуску на українсько-польському кордоні» фактично розпочалася у 2020 році.

Роботи продовжуються.

Голос Сокальщини на GoogleNews