Про економіку

Торік на “гарячу” лінію області найчастіше зверталися щодо транспорту та комунального господарства

Як розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник, упродовж 2020 року найбільше мешканці зверталися на “гарячу” лінію області щодо транспорту, а також стану дорожнього покриття.

Окрім того, жителі скеровували свої запити з приводу вирішення проблемних питань у сфері комунального господарства.

“Набравши короткий номер “112”, громадянин може не лише отримати допомогу екстрених служб, а й звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади. Усі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації”, – зазначив Тарас Роп’яник.

Зазначимо, що  упродовж минулого року працівники служби “112” опрацювали 134 тисячі 461 звернення мешканців Львівської області.

Коли мешканець Львівщини звертається на “112”, оператор цієї служби, залежно від тематики звернення, з’єднує заявника (методом трансферу) з відповідними екстреними службами: “101”, “102”, “103”, “104” або з “гарячою” лінією області.

Так, з загальної кількості звернень за 2020 рік 2157 звернень скерували на екстрену службу “101”, 18018 звернень – на “102”, 13668 звернень – на “103”, 1756 звернень – на “104”, 98862 звернення – на «Гарячу лінію області».

Із прийнятих дзвінків за попередній рік 97108 заявникам надали відповіді, ще 1 754 звернення перебувають на розгляді.

Нагадаємо, що “гаряча” лінія області працює цілодобово.

Христина Дмитрик

Голос Сокальщини на GoogleNews