За першими підрахунками проєкт побудови євроколії 1435 мм, яка буде призначена для швидкісних перевезень від станції Мостиська до Львова може коштувати 1,8 млрд грн.
Про це розповів керівник управління транспорту і зв’язку Львівської ОВА Степан Рудницький, повідомляє Tvoemisto.tv.
«Це є досить дороговартісний інфраструктурний проєкт. Бо наразі загальна протяжність колії від кордону до Львова становить 80 кілометрів, з них 12 км – це суміщена колія (коли паралельно йде і вузька, і широка). Реалізація проєкту за попередніми підрахунками може коштувати 1,8 млрд грн. Очевидно, що в державному чи місцевому бюджетах таких коштів немає. Тому значну частину на проєктні та на будівельні роботи фінансуватиме донор USAID», – прокоментував Рудницький.
Попри це, каже він, в деяких випадках місцевий чи обласний бюджет все ж можуть залучати.
«Область долучатиметься, перш за все, координацією, для того, щоб пішли процеси в розробці проєктної документації, бо це має бути погоджено на рівні програм, концепцій. Крім того, при потребі, може бути передбачення фінансового ресурсу на розробку проєктно-кошторисної документації. Так у нас це вже було з проєктом «Рава-Руська держкордон», де залучали і обласний, і місцевий бюджети», – підкреслив керівник управління.
Також він додав, що усі роботи можуть розділити на декілька проєктів, що продовжить загальну тривалість виконання робіт.
«Щодо часу зараз важко говорити, це буде залежати, чи є кошти на весь проєкт, чи лише на певні ділянки. Проєкт комплексний і має багато деталей. Тому в залежності від того, чи це передбачать в одному проєкті, чи це буде, наприклад, чотири різні проєкти, це може тривати від року і до двох. Але наразі не зовсім коректно говорити про час», – зазначив Рудницький.
Як повідомлялося раніше, агентство США з міжнародного розвитку (USAID) допоможе Укрзалізниці модернізувати дільницю від станції Мостиська, яка знаходиться на кордоні з Польщею, до Львова (Скнилів).