Стислий огляд подій

«Вашу картку заблоковано»: поліцейські Львівщини застерігають, як не стати жертвами шахрайства

Якщо до вас телефонують невідомі особи і, називаючись співробітниками банку, вимагають надати персональні дані карткових рахунків, негайно телефонуйте до поліції на оперативну лінію 102.

1 серпня до поліції звернувся 75-річний мешканець одного з сіл Львівського району, який повідомив, що невідомі заволоділи грошима з його картки. Як встановили правоохоронці, до пенсіонера зателефонувала невідома особа та, назвавшись працівником банку, повідомила, що його пенсійна картка заблокована, тож необхідно надати персональні дані для її розблокування. Після цього з картки заявника було знято всі гроші.

Цього ж дня до поліції звернулася 60-річна жителька іншого села, яка була ошукана таким самим способом. Як встановили правоохоронці, до жінки зателефонувала невідома особа, яка назвалася працівником служби безпеки банку. Після того, як заявниця повідомила персональні дані картки, з її рахунку було знято всі кошти.

За фактами слідчі територіальних підрозділів поліції відкрили кримінальні провадження за ч.4 ст.190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Досудові розслідування тривають, правоохоронці встановлюються усі обставини подій.

Поліцейські вкотре застерігають: щоб не стати жертвою шахрайства у жодному разі не надавайте свої персональні дані, номер та строк дії банківської картки, PIN-код, CVV2/CVC2 коди, паролі до Інтернет-банкінгу, кодове слово або іншу інформацію невідомим особам, навіть якщо вони називаються співробітниками банку. Пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують і не вимагають інформацію по банківському рахунку чи картці.

Також не відповідайте на СМС-повідомлення, надіслані нібито від банку, в яких вас просять надати персональну інформацію. Таким чином зловмисники отримують доступ до банківських рахунків, звідки знімають усі ваші заощадження, перераховуючи їх на підконтрольні банківські рахунки.

У разі отримання дзвінків чи СМС-повідомлень поліцейські радять зателефонувати до банківської установи (номер гарячої лінії вказаний на вашій картці чи на офіційних сайтах банків), а також негайно звернутися до поліції.

Відділ комунікації поліції Львівської області

Голос Сокальщини на GoogleNews