Оскільки учні 4(8)-6(10) класів Сокальської гімназії імені Олега Романіва готуються до захисту науково-дослідницьких робіт, то тематика Тижня була актуальною. На лінійці заступник директора з науково-методичної роботи Н. Я. Генташ вручила дипломи учасникам і лауреатам заочних інтелектуальних конкурсів: «Колосок», «Олімпус», «Грінвіч» та команді «Бандерівці», яка зайняла ІІ місце в обласному чемпіонаті інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?» Учениця 7(11)Б класу, дійсний член Сокальської МАН Ірина Кінах розповіла про участь у Всеукраїнському захисті науководослідницьких робіт, під час якого здобула перемогу в Києві. Ровесники Ірини щиро раділи її успіхам, а от молодші гімназисти натхненно скандували юному науковцю: «Молодець!»
У цей час ми вирішили провести опитування серед старшокласників, щоб з’ясувати п’ять найважливіших причин, чому вони обрали навчання в гімназії і чого очікують у майбутньому. Пропонуємо вашій увазі думки декого із них:
«Я пишаюся цим закладом і його історією. Саме тут зможу підготуватися до вступу в ВНЗ. Мені подобається носити статус гімназиста» (Максим Чоп).
«Тому що в гімназії вчителі застосовують індивідуальний підхід до кожного учня. Я пишаюся багатою історією нашого навчального закладу» (Олег Цьох).
«У гімназії є конкуренція між учнями, це дає стимул розвиватися і прагнути до нових цілей» (Сергій Крохмаль).
«Тут можна отримати хороші знання, учителі дуже добре пояснюють матеріал, тому легко зрозуміти. Серед учнів – найбільш обдаровані діти міста Сокаля та навколишніх сіл» (Максим Павлюк).
«Тут відповідально ставляться до навчального процесу. Система навчального процесу дає змогу звикнути до майбутнього навчання у виші, тут отримують великий багаж знань і життєвого досвіду» (Назар Лисяк).
На мою думку, у гімназії найкращі вчителі, цікаві уроки, різні конкурси та святкові програми. Є багато вчителівдрузів, які демократично співпрацюють. Ставлення учителів, як до власних дітей. Хоч важко вчитися, але багато нового, що пригодиться в житті (Марія Кінах).
«У гімназії викладають найдосвідченіші вчителі, які з розумінням ставляться до кожного учня. Тут прагну здобути високий рівень знань, що у майбутньому дозволить вступити у престижний іноземний вищий навчальний заклад» (Владислав Гнатюк).
Деякі учні вирішили анонімно висловити свої думки, серед них найчастіше: високий рівень навчання, поглиблене навчання окремих предметів, це найкраща школа в Сокалі, рівність усіх учнів у школі, справедливість у навчанні і оцінюванні, є право на свою думку.
Старшокласники також пропонували і деякі реформи, серед яких пропозиції обирати для поглибленого вивчення ті предмети, які потрібні для вступу в ВНЗ, збудувати басейн, модернізувати спортзал, покращити рівень ІТкомукацій, шкільну форму зробити демократичнішою і реставрувати стерті столітні сходи…
Як бачимо, після двадцяти років функціонування відродженої гімназії, є чим гордитися нашим учням, але є і нам над чим працювати і вдосконалюватися. Отож, працюючи над змінами до концепції розвитку гімназії, враховуємо думку гімназистів.
Любов ОМЕЛЯШ, директор Сокальської гімназії імені Олега Романіва.