QR меню у закладах громадського харчування не рідкість, але є явні прихильники виключно паперового варіанта меню. Цифрове меню – це не просто данина моді та сучасний тренд. QR меню зручно у використанні гостям та співробітникам, а також власнику бізнесу.
Як працює цифрове меню? Все дуже просто – клієнт сканує за допомогою смартфона зображення QR коду та переходить у меню сервісу зі зрозумілим та зручним інтерфейсом. Жодних додаткових маніпуляцій не потрібно, можна із задоволенням робити замовлення, вносити доповнення, писати повідомлення офіціанту або ставити запитання. А після виконання замовлення також легко зробити розрахунок і навіть залишити чайові, вказавши % від загальної суми.
Щоб почати використовувати цю опцію у своєму закладі, вам потрібно залишити заявку на сайті Restorolla. Менеджер компанії зв’яжеться з вами і створить унікальний QR-код, а потім і цифрове меню. Ви отримаєте два варіанти QR коду – паперовий та електронний, які можна розмістити у доступних місцях ресторану. Крім цього, цифрові коди публікують на сайті закладу, в соцмережах, на рекламних майданчиках, листівках, брошурах та стендах, що забезпечує ресторанам та кафе додаткову рекламу.
QR меню, створене за допомогою сервісу Restorolla, безконтактне та безпечне, в ньому легко робити коригування, пов’язані зі зміною складу страв або концепції закладу. Цифрове меню абсолютно універсальне, тому його використовують кафе, ресторани, піцерії, пекарні, готелі, фуд-корти та точки стріт-фудів.
Вигода застосування QR меню для клієнтів закладів полягає в наступному:
· Не вимагає скачування додатків;
· інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, актуальний прайс, барвисті фото;
· Вибір мови за бажанням;
· можливість робити замовлення не тільки всередині закладу, оформляти доставку та замовлення на певну дату із самовивозом;
· Оплата за рахунком та чайові через сервіс Restorolla.
Для бізнесу та співробітників закладу QR меню також надає низку переваг:
· можливість швидко та легко вносити зміни до меню або прайс для підтримки їх актуальності;
· Інтеграція з POS;
· Оплата та чайові через сервіс;
· Визначення лояльності клієнтів, створення баз даних для розширення бази відвідувачів за допомогою акцій, знижок та бонусів;
· Оптимізація часу та розподіл навантаження;
· Просте та зручне спілкування з гостями через додаток, що підвищує лояльність до закладу;
· Збільшення середнього чека від 20 до 40%.